تکمیل 82 درصد مسکن مهر پرند/ جریمه سنگین برای تحویل نگرفتن واحد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: از 90 هزار واحد مسکن مهر این شهر، 74 هزار واحد افتتاح شده است.

تکمیل 82 درصد مسکن مهر پرند/ جریمه سنگین برای تحویل نگرفتن واحد
کد خبر: 381120
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۰۹:۱۰:۲۶

اعتمادآنلاین| محسن وطن خواهی گفت: تاکنون از مجموع 90 هزار واحد مسکن مهر مورد بارگذاری در شهر جدید پرند 74 هزار واحد افتتاح شده است.

وی افزود: سرجمع از این تعداد 60 هزار واحد کارت قسط خود را دریافت و 13 هزار و 500 واحد هنوز این کارت را دریافت نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار داشت: طبق قانون وقتی پروژه‌ای به بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی می‌رسد، از مردم درخواست می‌شود برای دریافت کارت قسط واحد خود اقدام کنند که هم در روند تکمیل پروژه قرار گیرند و هم کم کم آماده برای تحویل و اسکان شوند.

به گفته وطن خواهی، به نظر می‌رسد علت اینکه بیشتر افرادی که تاکنون واحدهای خود را تحویل نگرفته‌اند عدم نیاز آنها به سکونت در واحد مسکونی خود باشد؛ در حالی که بخش عمده‌ای از این واحدها آماده و قابل سکونت هستند.

وی تأکید کرد: آن دسته از متقاضیان مسکن مهر پرند که واحدهای آنها آماده تحویل بوده و پیامک تحویل واحد را دریافت کرده ولی نسبت به دریافت کارت قسط خود اقدام نکرده‌اند، می‌بایست در اسرع وقت ضمن مراجعه به کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند، نسبت به تحویل واحد و دریافت کارت قسط اقدام کنند.

کسانی که واحد مسکن مهر را تحویل نگیرند، مشمول چه جرایمی می‌شوند؟

این مقام مسئول در شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: بدیهی است که در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین‌شده، مشمول افزایش سود تسهیلات از 4 به 18 درصد و حذف یارانه دولتی محوطه‌سازی و آماده‌سازی در قیمت تمام‌شده واحد خواهند شد.

وطن خواهی بیان داشت: قبل از این بحث، بارها شرکت عمران شهر جدید پرند از طریق پیامک اخطار، تذکر و هشدار به مردم جهت تحویل واحدهای خود اقدام کرده بود که متأسفانه با استقبال متقاضیان مسکن مهر پرند مواجه نشد.

جریمه‌ای که اثرگذار بود

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از صدور این اطلاعیه روند تحویل مسکن مهر در پرند خیلی خوب شده به نحوی که روزانه بین 200 تا 220 نفر نسبت به تحویل کارت قسط واحدهای خود اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود: اگر همین روند ادامه یابد تکلیف 3 تا 3 هزار و 500 واحد از 13 هزار و 500 واحد تا اول اسفند ماه سال جاری روشن خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها