واکنش سرپرست باشگاه پارس به ماجرای چک‌های بدون مهر و شماره حساب

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: در مراسمی که در محل اردوی تیم گرفته شد ،بازیکنان همه خوشحال و راضی بودند و هم‌زبان شدند تا امروز به برد برسند.

واکنش سرپرست باشگاه پارس به ماجرای چک‌های بدون مهر و شماره حساب
کد خبر: 381199
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۴:۰۱

اعتمادآنلاین| در خصوص اینکه گفته می‌شود تحویل چک‌های بازیکنان در اردوی تیم نارضایتی و عصبانیت برخی از بازیکنان را در پی داشته، عنوان کرد: چک‌هایی که ما به بازیکنان تحویل دادیم به تاریخ روز دوشنبه هفته آینده است و حتماً پاس خواهند شد. پرداخت این چک‌ها مشکلی نخواهد داشت. این چک‌ها به امضای من و مدیر مالی باشگاه رسیده و اینکه گفته می‌شود فاقد مُهر باشگاه و شماره حساب و شماره شبا بوده صحت ندارد.

مرادی ادامه داد: دیشب هم مراسمی در هتل محل اردوی تیم گرفته شد و بازیکنان همه خوشحال و راضی بودند و همه همدل و هم‌زبان شدند تا در بازی امروز به برد برسند و سه امتیاز خانگی را کسب کنند. چک‌ها روز پنج‌شنبه توسط آقای چراغی به بازیکنان تحول داده شد و با پاس شدن آنها دریافتی همه بازیکنان به 50 درصد خواهد رسید و در این چک‌ها مبلغی هم از بدهی‌های گذشته را لحاظ کردیم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در خصوص بازی امروز مقابل گل‌گهر گفت: امروز بازی سختی را پیش‌رو داریم اما امیدواریم که بچه‌های تیم با هدایت کادر فنی بتوانند بازی خوبی را در زمین پیاده کنند تا در حضور هوادارانمان نتیجه خوبی کسب کنیم .

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها