سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی:

اختتامیه جشنواره شعر فجر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: آیین پایانی جشنواره شعر فجر در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره شعر فجر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 381285
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۸:۰۷

اعتمادآنلاین| سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز وارد زاهدان شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه غبار روبی گلزار شهدای زاهدان گفت: امروز و فردا در سیستان و بلوچستان برنامه‌های مختلفی داریم و یکی از آنها اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر فجر است که امسال به اعتبار اتفاق سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، علاقه هنرمندان کشور بود که به نوعی جشنواره‌های فجر را با بحث سیل سیستان و بلوچستان مرتبط کنند و آن علاقه قلبی وهمیت ایرانی خود را عرضه دارند.

وی ادامه داد: آئین پایانی جشنواره شعر فجر و همچنین برنامه‌های مختلف جشنواره‌های فجر، سینما، موسیقی، تئاتر و مجموعه‌های دیگر که به نحوی با سیستان و بلوچستان ارتباط پیدا کردند، در این استان اجرا خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در این ایام در سیستان و بلوچستان داریم به گونه‌ای که هنر ایرانی ارتباط وسیع و عمیقی با مردم ایران داشته و جشنواره‌های فجر نیز نماد هنر ایرانی و اسلامی است و این را در فضای این دهه نشان خواهند داد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه در سفری که سال گذشته به سیستان و بلوچستان بود، برنامه‌ای تنظیم شد با استاندار وقت و بعد، که استاندار فعلی که با همت و پیگیری دنبال داشته ودر بحث‌های زیرساختی برنامه‌های مختلفی در آن تفاهمنامه‌ها دیده شده که مسیر خوبی را در حال گذراندن است.

وی ادامه داد: در ساخت و ساز پلاتوها، گالری‌ها و در بحث موزه هنرهای معاصر استان و اتفاقات دیگر که درهمین سفر یکی از برنامه‌ها افتتاح می‌شود و گزارش‌هایی که داریم در حوزه‌های زیرساختی برنامه‌های خوبی به کمک استانداری سیستان وبلوچستان دنبال می‌کنیم.

صالحی افزود: همچنین در حوزه رویدادهای پیشینی که وجود داشته، این برنامه‌ها تداوم و تقویت شده و برخی از رویدادهای هنری در استان به شکل تاسیسی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها