کد خبر: 381307
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۰۸:۳۴:۰۵
| |

وزیر ورزش و جوانان:

جام خوشه‌چین با هدف استعدادیابی روستاییان برگزار شد

وزیر ورزش و جوانان گسترش ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در روستاییان، شناخت و پرورش افراد مستعد روستایی در رشته های مختلف را مهم‌ترین هدف برگزاری جام خوشه چین عنوان کرد.

جام خوشه‌چین با هدف استعدادیابی روستاییان برگزار شد
کد خبر: 381307
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۰۸:۳۴:۰۵

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری مسابقات جام خوشه چین اظهار کرد: با تلاش و کوشش همکاران مان در وزارت ورزش و جوانان و با همت مدیران کل استان های مختلف موفق شدیم یک دوره مسابقات پرشور و باشکوه را تحت عنوان جام خوشه چین برگزار کنیم.

وی گفت: این مسابقات بعد از چند دهه با حضور بیش از 700 هزار نفر از جوانان روستایی در رده سنی 15 تا 18 سال در شش رشته برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا زمینه حضور تمام استعدادهای موجود در کشور را در این مسابقات فراهم کنیم.

وی گفت: طی چند ماه گذشته این مسابقات در سطح روستاها، شهرستان ها و بین استان های مختلف در پنج منطقه برگزار شد و در نهایت مرحله ملی این رقابتها به خاطر امکانات مناسبی که در استان فارس وجود داشت مرحله ملی این مسابقات در این استان برگزار شد.

سلطانی فر همچنین به بیان اهداف برگزاری جام خوشه چین پرداخت و خاطرنشان کرد: گسترش ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط و شعف و شادی در روستاییان، شناخت و پرورش افراد مستعد روستایی در رشته های مختلف مهمترین اهداف برگزاری این جام بود.

وزیر ورزش در پایان تأکید کرد: امیدواریم با تجربه ای که از برگزاری این رقابتها کسب کردیم و با آسیب شناسی اولین دوره از مسابقات بتوانیم هر سال این رقابتها را به صورت گسترده تر و در رشته های بیشتری برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها