کد خبر: 381363
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۴:۵۴
| |

دیاب: امیدوارم دستاوردهای دولت جدید، لبنان را از بحران اقتصادی نجات دهد

نخست‌وزیر مکلف لبنان ابراز امیدواری کرد دستاوردهای دولت جدید این کشور را از بحران اقتصادی کنونی خارج کند.

دیاب: امیدوارم دستاوردهای دولت جدید، لبنان را از بحران اقتصادی نجات دهد
کد خبر: 381363
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۴:۵۴

اعتمادآنلاین| حسان دیاب، نخست‌وزیر مکلف لبنان در جریان دیدار با اعضای شورای اداره هیئت‌های اقتصادی با اشاره به بحران اقتصادی این کشور، اعلام کرد: اوضاع اقتصادی کنونی کشور و بخش‌های مختلف آن با دشواری‌های متعددی مواجه است و این مسأله مستلزم صبر و تحمل است و ما امیدواریم دولت جدید دستاوردهایی داشته باشد که در نهایت به خروج لبنان از بحران کنونی منجر شود.

او با بیان اینکه از وضعیت دشوار نهادهای اقتصادی و چالش‌های پیش روی آنها آگاه است، تاکید کرد دولتش تمامی تلاش خود را برای متوقف کردن وخامت کنونی اوضاع به کار خواهد گرفت تا چرخه اقتصادی کشور بار دیگر به حرکت دربیاید.

در مقابل، محمد شقیر، رئیس اداره هیئت‌های اقتصادی لبنان نیز بر حمایت این هیئت‌ها از دولت حسان دیاب و طرح‌های اصلاحی و مهم آن تأکید کرد.

اعضای این هیئت همچنین طرحی را به دیاب پیشنهاد دادند که شامل چند پیشنهاد از جمله؛ ایجاد کمیته مدیریت اقتصادی و شروع یک فرآیند معتبر اصلاحات مالی، برخورد قاطع با بدهی‌های بخش عمومی، یافتن راه حل‌هایی برای بدهی بخش خصوصی، آغاز اجرای برنامه یکپارچه برای حمایت و ترغیب بخش خصوصی، بازگرداندن اعتماد به بخش بانکی و ایجاد صندوق ثبات، می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها