کد خبر: 381454
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۵:۰۷:۰۰
| |

«جف بزوس» در 15 دقیقه، 13.5 میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کرد!

ثروت جف بزوس، مدیرعامل آمازون همواره یکی از موارد مورد توجه رسانه‌ها است. ثروتی که این روزها رکورد افزایش را شکسته است. در واقع ثروت مدیرعامل آمازون، در 15 دقیقه، 13.5 میلیارد دلار افزایش یافت.

«جف بزوس» در 15 دقیقه، 13.5 میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کرد!
کد خبر: 381454
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۵:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ثروت جف بزوس، مدیرعامل آمازون، همواره یکی از موارد مورد توجه رسانه‌ها است؛ ثروتی که این روزها رکورد افزایش را شکسته است. در واقع ثروت مدیرعامل آمازون، جف بزوس، در 15 دقیقه 13.5 میلیارد دلار افزایش یافت.

رشد سهام بزوس پس از آن رخ داد که قیمت سهام آمازون طی معاملات روز پنجشنبه در نیویورک 12 درصد افزایش یافت و به 12000 دلار رسید.

بخش عمده‌ای از ثروت 116 میلیارد دلاری بزوس از سهام آمازون او حاصل می‌شود و سرمایه‌گذاری‌هایی مانند «بلو اوریجین» و روزنامه واشنگتن پست شامل سوددهی قابل توجهی است. افزایش ارزش سهام پس از یک سه‌ماهه درخشان برای آمازون رخ داد، زیرا درآمدهای 87 میلیارد دلاری آمازون در ایالات متحده برای سه‌ماهه چهارم سال 2019 را نشان داد.

جف بزوس ممکن است تنها میلیاردر فوق‌العاده ثروتمند باشد که نتوانست در سال 2019 موفق باشد، اما به نظر می‌رسد او در سال 2020 این کار را انجام می‌دهد. معاملات سهام آمازون با حدود 12 درصد به 121 دلار افزایش یافت و به 2.100 دلار رسید. ارزش سهام وی باعث می‌شود ارزش خالص ثروت فعلی او در حدود 129 میلیارد دلار آمریکا باشد و او را بالاتر از بنیان‌گذار مایکروسافت بیل گیتس قرار دهد. این دو طی یک سال گذشته ثروتمندترین افراد جهان بودند.

بزوس همواره نشان داده که برای سرمایه‌گذاری‌های جنجالی آماده است. برای مثال او در پروژه‌های فضایی و مطبوعاتی سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها