کد خبر: 381485
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

گل‌محمدی شناخت خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد/ اخطارهای بی‌مورد می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود/ داوران در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌گیرانه با بازیکنان برخورد می‌کنند/ شاهد دربی پرگلی خواهیم بود/ روزهای خوب استقلال شروع شده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس 2 بازی سخت را برده و این نشان می‌دهد گل محمدی شناخت خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد.

گل‌محمدی شناخت خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد/ اخطارهای بی‌مورد می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود/ داوران در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌گیرانه با بازیکنان برخورد می‌کنند/ شاهد دربی پرگلی خواهیم بود/ روزهای خوب استقلال شروع شده است
کد خبر: 381485
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرسپولیس با گل احمد نوراللهی صنعت نفت آبادان را شکست داد و با 40 امتیاز صدرنشین لیگ نوزدهم باقی ماند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی یک گل زدند و چند گل هم نزدند تا این مربی جوان ثابت کند هم پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد و هم دیگر تیم‌های لیگ برتر را به خوبی آنالیز کرده است.

پرسپولیس بازی مهمی را برد

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بازی تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت گفت: پرسپولیس یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را برد تا با روحیه‌ای بالا خودش را برای دربی تهران آماده کند.

او در ادامه گفت: تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس به کمک تیم آمد و توانستند برابر صنعت نفت به پیروزی برسند. هرچند پرسپولیس در این بازی با یک گل به پیروزی رسید اما می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. علی علیپور چند موقعیت خوب به دست آورد اما از آنها استفاده نکرد. در هر صورت تجربه بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا از همان تک گل نوراللهی محافظت شود و پرسپولیس پیروز بازی باشد.

زادمهر درباره حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس 2 بازی سخت را برده و این نشان می‌دهد گل‌محمدی شناخت خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد و همین شناخت هم باعث شده تا پرسپولیس با برد از زمین خارج شود. امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس و گل‌محمدی ادامه پیدا کند.

این بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اخطار شجاع خلیل‌زاده و از دست دادن بازی دربی هم گفت: شجاع خلیل‌زاده بار فنی بالایی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. دریافت این اخطارها هم به ضرر خودش می‌شود و هم به پرسپولیس ضربه می‌زند. شجاع باید بداند داوران در لیگ قهرمانان آسیا به راحتی از کنار این‌گونه خطاها نمی‌گذرند و بسیار سخت‌گیرانه‌تر با بازیکنان برخورد می‌کنند.

امیدوارم دربی بی‌حاشیه‌ای را شاهد باشیم

او در ادامه گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا نبود شجاع خلیل‌زاده در دربی خیلی به چشم نیاید. داشتن نیمکت قوی می‌تواند در چنین زمان‌هایی به تیم کمک کند.

زادمهر درباره بازی دربی هم گفت: خیلی خوشحالم که استقلال هم به روزهای خوب خودش بازگشته است. استقلال به همراه فرهاد مجیدی 2 بازی حساس در لیگ قهرمانان را با پیروزی به پایان رسانده و همین موضوع هم باعث شده تا بازیکنان این تیم با روحیه بالایی گام در بازی‌های لیگ بگذارند. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم شاهد دربی پرگلی خواهیم بود. امیدوارم بازیکنان هر 2 تیم بازی خودشان را انجام دهند و از بروز حاشیه و جنجال جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها