کد خبر: 381493
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» بررسی می‌کند:

کاربران توییتر درباره فیلم «سه کام حبس» چه نوشتند؟

کسانی که فیلم «سه کام حبس» را دیدند، چه نظری درباره فیلم داشتند؟‌ نگاهی به توییت‌ها می‌اندازیم.

کاربران توییتر درباره فیلم «سه کام حبس» چه نوشتند؟
کد خبر: 381493
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور و بازی محسن تنابنده و پریناز ایزدیار در سینمای رسانه کار خودش را شروع کرد. در ادامه نظرات کاربران توییتر درباره این فیلم را می‌خوانیم.

به گزارش داده‌کاوی اعتمادآنلاین ، رضا ساکی از روزنامه‌نگاران قدیمی نوشت: « سه کام حبس تلخ بود. تلخ. فاضلاب در آشپزخانه بالا می‌زند. بیمارستان در حال نوسازی است. پراید گران شده است. کارفرما حقوق نمی‌دهد. مواد مخدر توزیع می‌شود. یکی مرفین می‌دزدد. یکی قسط می‌دهد و یکی ریسک می‌کند. تلخ شروع شد جشنواره. انگار کام ما دیگر شیرین نمی‌شود. همین است که هست.»

یکی دیگر از کاربران درباره کلیشه‌ای بودن موضوع این فیلم نوشت: «سه کام حبس، دقیقه‌ی 60، برای من همچنان خواب‌آور. همان داستان همیشه، اغراق به بهانه‌ی واقعیت‌های اجتماعی.»

کاربری دیگر این دیالوگ از فیلم را توییت کرد: «یارو میلیارد میلیارد می‌دزده کسی به یه ورش نیست، سر موتورگیری ما اینجا می‌شه سوئیس».

ایزد مهرآفرین به فیلمبرداری خوب «سه کام حبس» اشاره کرد:‌ «سر و شکل فیلم قابل دفاع است. روایت فیلم هم شامورتی بازی ندارد و با منطق داستان پیش می‌رود. مشکل در نوع انتخاب قصه و داستان است که شبیه انبوهی از فیلم‌های اجتماعی قبل و بعد خودش است و ویژگی تازه‌ای ندارد. ویژگی فیلم، فیلمبرداری خوب مسعود سلامی است.»

مهدی سلیمانی به حواشی نشست خبری عوامل فیلم پرداخت و نوشت: «تهیه‌کننده فیلم در شروع نشست از حاضرین خواست به احترام کشته‌های هواپیمای اوکراینی یک دقیقه بایستند!»

کاربر دیگری نوشت: «شروع ناامیدکننده جشنواره فجر فلاکت بدبختی بیچارگی اعتیاد کثافت».

فیلم فوری توییت کرد: «سالور کارگردان فیلم سه‌کام‌حبس: این فیلم داستان پلیس نیست و صرفاً بحث اعتیاد است. و نقش پلیس نهایتاً در حد مطلع شدن از مواد مخدر و ورود به یک خانه است.»

محمدرضا باقری هم تنها از بازی تنابنده تعریف کرد و نوشت: «سه کام حبس سامان سالور، قصه تکراری زیاده‌خواهی و فروش مواد مخدر با خرده داستان‌هایی که آن‌ها هم تکراری است، با حفره‌های در فیلمنامه و گاف‌هایی در اجرا. تنها نکته مثبت فیلم بازی متفاوت تنابنده است، البته فوق‌العاده نیست ولی خوب است ندیدن فیلم چیزی از مخاطب کم نمی‌کند.»

امیررضا مافی هم نقد مثبتی به این فیلم نداشت: «فیلم سه کام حبس سامان سالور، بی‌اندازه تلخ، بی‌منطق و سست است. بازی‌ها ضعیف‌اند و هیچ شخصیتی شکل نگرفته، درام ندارد و همه چیز باسمه‌ای سرهم‌بندی شده است.»

بیشتر کاربران نظر منفی به فیلم داشتند و یکی از آنها نوشت: «چرک و تعفن و شیشه و تجاوز و سرطان سینه. حال کی خوب می‌شه با دیدن فیلم؟ خود سالور هم بعیده به جز بیزنس فیلم به چیز دیگه‌ای فکر کرده باشه. نکته عجیب خالی بودن فیلمه. خیلی کثیفه همه چیز.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها