کد خبر: 381610
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

مرضیه جعفری، مربی تیم زنان شهرداری بم، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

معتقدم داوری بازی دربی خوب بود/ تلاش می‌کنیم با مشکلات مالی بسازیم/ شرایط بم در حال حاضر خوب است/ برخی اشتباهات داوری از سر بی‌تجربگی است

مرضیه جعفری مربی شهرداری بم گفت: امیدوارم حاشیه‌های بی‌جهت برای تیم‌ها به وجود نیاید و به فوتبال پرداخته شود. فکر می‌کنم داوری روز جمعه داوری بسیار خوبی بود. البته در طول فصل برخی داوری‌ها به دلیل بی‌تجربگی ضعیف بوده و بهتر است از داورهای باتجربه‌تر در لیگ برتر استفاده کنند.

معتقدم داوری بازی دربی خوب بود/ تلاش می‌کنیم با مشکلات مالی بسازیم/ شرایط بم در حال حاضر خوب است/ برخی اشتباهات داوری از سر بی‌تجربگی است
کد خبر: 381610
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر فوتبال زنان بازی شهرداری بم، قهرمان نیم‌فصل اول و شهرداری سیرجان، رقیب همیشگی این تیم، بود ( بیشتر بخوانیم ). شهرداری بم که تاکنون بدون شکست در صدر جدول لیگ برتر ایستاده در صدد حفظ رکورد خود برآمد و سیرجان هم در پی کم کردن اختلاف با صدر جدول.

در نهایت اما صدرنشین با نتیجه چهار بر صفر از سد شهرداری سیرجان گذشت و پیروز دربی کرمان بود. شاگردان مرضیه جعفری با 15 برد از 15 بازی مقتدرانه در جایگاه نخست جدول لیگ قرار دارند. شهرداری سیرجان نیز با 10 برد از 15 بازی در جایگاه چهارم نشسته است.

چهار گل شهرداری بم را بهناز طاهرخانی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و منا حمودی به ثمر رساندند.

اعتمادآنلاین در مورد دربی کرمان و برخی از اعتراضاتی که نسبت به داوری بازی صورت گرفته گفت‌وگویی با مرضیه جعفری مربی تیم شهرداری بم ترتیب داده که در ادامه می‌خوانید:

***

سعی می‌کنیم با مشکلات مالی بسازیم

*وضعیت تیم شهرداری بم به طور کلی به چه صورت است؟

شکر خدا در حال حاضر همه چیز خوب است. البته مشکلات مالی بسیار زیادی داریم، اما سعی می‌کنیم با این مشکلات بسازیم. به هر حال شرایط کشور در حال حاضر به این صورت است و باید کنار بیاییم. امیدوارم اسپانسرها ورود کنند و مشکلات کمی تسهیل شود.

وقتی تیمی چهار گل می‌زند و چندین توپ به کناره و تیرک دروازه زده شده مشخص است که داوری تاثیری بر نتیجه نگذاشته.

*اسپانسر تیم شما در حال حاضر چه کسی است؟

شهرداری بم اسپانسر تیم ماست.

شبهه‌ای در مورد نتایج بم وجود ندارد

*در هفته‌های گذشته برخی‌ تیم‌ها از اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال زنان انتقاد کردند. در بازی این هفته هم یک یا 2 صحنه بحث‌برانگیز شد. نظر شما درباره داوری دربی کرمان و به طور کلی داوری لیگ برتر چیست؟

نتایج بازی‌های بم مشخص است. هیچ‌کدام حتی نزدیک هم نیستند. وقتی تیمی چهار گل می‌زند و چندین توپ به کناره و تیرک دروازه زده شده مشخص است که داوری تاثیری بر نتیجه نگذاشته. من برای تیم سیرجان احترام زیادی قائلم. مربی تیم شهرداری سیرجان بعد از بازی گفت تیم بم بسیار بهتر از تیم سیرجان بود. من گمان می‌کنم این شبهات از اطراف مطرح می‌شود. علی خسروی کارشناس داوری هم در مورد صحنه مشکوک به خطای هند اذعان کرد که توپ به دست بازیکن نخورده است. امیدوارم حاشیه‌های بی‌جهت برای تیم‌ها به وجود نیاید و به فوتبال پرداخته شود. فکر می‌کنم داوری روز جمعه داوری بسیار خوبی بود. البته در طول فصل برخی داوری‌ها به دلیل بی‌تجربگی ضعیف بوده و بهتر است از داورهای باتجربه‌تر در لیگ برتر استفاده کنند.

اگر حراست استان و ورزشگاه اجازه دهد، عکاسی عکاسان مرد مشکلی ندارد.

*حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد ممنوعیت حضور عکاسان مرد در بازی‌های لیگ برتر فوتبال زنان شنیده می‌شود. شرایط عکاسان مرد برای عکاسی از فوتبال زنان در حال حاضر به چه صورت است؟

اگر حراست استان و ورزشگاه اجازه دهد، عکاسی عکاسان مرد مشکلی ندارد. این بسته به تصمیم هر ورزشگاه است. نظر من این است که اگر حراست مجوز دهد، حضور عکاسان مرد بسیار مفید است.

*فصل قبل از نبود ویدئوی هر بازی برای آنالیز کردن انتقاد شده بود، آیا این فصل اوضاع تغییر کرده است؟

بله، خدا را شکر این فصل شرایط بهتر است و بازی تصویربرداری می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها