کد خبر: 381769
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۰۸:۱۶:۰۰
| |

تعداد قربانیان کرونا به 360 نفر افزایش یافت

تلویزیون دولتی چین اعلام کرد تعداد کل جان‌باختگان ویروس کشنده کرونا به 360 نفر افزایش یافته است.

تعداد قربانیان کرونا به 360 نفر افزایش یافت
کد خبر: 381769
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تلویزیون دولتی چین با اعلام 56 قربانی جدید ناشی از ویروس کرونا گزارش داد تا اوایل روز دوشنبه تعداد کل جان‌باختگان به 360 نفر افزایش یافته است.

همچنین 2103 نفر دیگر نیز به تعداد مبتلایان به این ویروس مهلک افزوده شده است که در مجموع شمار مبتلایان به کرونا در استان «هوبه» تا دوم فوریه را به 11177 مورد رسانده است.

در شهر ووهان که مرکز استان هوبه و منشا شیوع این بیماری است 41 مرگ جدید گزارش شده است. در مجموع در این شهر از زمان آغاز بحران 265 نفر به دلیل ابتلا به کرونا کشته شده‌اند.

ویروس جدید کرونا هر ساعت، 2 قربانی می‌گیرد. تعداد تلفات در چین به 304 نفر و شمار مبتلایان به این ویروس کشنده به حدود 15 هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که اولین مرگ ناشی از کرونا در خارج از چین در فیلیپین ثبت شده و در برخی کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا آلمان و همچنین آمریکا وضعیت اضطراری اعلام شده است.

بانک مرکزی چین روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد 156 میلیارد یورو به حمایت از اقتصاد این کشور که تحت تاثیر پیامد‌های شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه شده است، اختصاص می‌دهد.

ویروس کرونا که چندی پیش ناشناخته بود نخستین بار در اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته میلادی در شهر ووهان مشاهده شد، اما به سرعت به شهر‌های دیگر چین نیز گسترش یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها