کد خبر: 381911
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

وحید نعمت‌اللهی، مربی فوتسال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بازیکنان تیم ملی فوتسال حق دارند بابت دریافت نکردن پاداش‌هایشان ناراحت باشند/ ناظم‌الشریعه مانند کی‌روش باید برای احقاق حق بازیکنان تیم ملی تلاش کند/ رفتن ناظم الشریعه به سود فوتسال نیست/ مدیران فوتبال هیچ توجهی به فوتسال ندارند/ فوتبالی‌ها از موفقیت فوتس

یک مربی فوتسال گفت: اهالی فوتبال از موفقیت‌های تیم ملی فوتسال ایران خوشحال نمی‌شوند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال حق دارند بابت دریافت نکردن پاداش‌هایشان ناراحت باشند/ ناظم‌الشریعه مانند کی‌روش باید برای احقاق حق بازیکنان تیم ملی تلاش کند/ رفتن ناظم الشریعه به سود فوتسال نیست/ مدیران فوتبال هیچ توجهی به فوتسال ندارند/ فوتبالی‌ها از موفقیت فوتس
کد خبر: 381911
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وحید نعمت‌اللهی مربی فوتسال، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره ناراحتی بازیکنان تیم ملی به خاطر پرداخت نشدن پاداش‌ها از جانب فدراسیون گفت: فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی حق دارند ناراحت باشند چراکه چند سال است پاداش بازیکنان تیم ملی پرداخت‌ نشده است. با گذشت زمان، شرایط اقتصادی کشور خراب‌ شده و به تبع آن ارزش پاداش‌ها نیز پایین آمده است. مدیران فوتبال ایران عامل اصلی این مشکلات هستند. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به فوتسال ندارد ( بیشتر بخوانیم ).

فوتسال مظلوم است

نعمت‌اللهی ادامه داد: هرچند فوتسال ایران پرافتخارترین تیم ورزشی ایران است، اما همیشه مظلوم بوده و هیچ توجهی به این رشته ورزشی نشده است. وقتی این بی‌مهری را نسبت به فوتسال می‌بینم احساس می‌کنم اهالی فوتبال از موفقیت‌های فوتسال خوشحال نمی‌شوند. دلیل آن هم موفقیت‌های فوتسال است؛ شاید آنها فکر می‌کنند موفقیت‌های فوتسال، فوتبال را زیر سایه این رشته می‌برد.

این پیشکسوت فوتبال ایران به ناراحتی محمد ناظم‌الشریعه اشاره کرد و گفت: اگر فدراسیون فوتبال زودتر پاداش بازیکنان تیم ملی را پرداخت می‌کرد، شاهد ناراحتی مربی تیم ملی نبودیم. کی‌روش یک ویژگی خوب داشت، آن هم این بود که برای گرفتن پاداش بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کرد. محمد ناظم‌الشریعه هم برای گرفتن حق بازیکنان تیم ملی فوتسال با مدیران فوتبال ایران می‌جنگد. هرچند می‌دانم ناظم‌الشریعه 2 سال است هیچ حقوقی از فدراسیون فوتبال ایران دریافت نکرده، اما برای گرفتن حق بچه‌های تیم ملی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. فدراسیون فوتبال باید بداند ندادن دستمزد مربی تیم ملی بدعت بدی است چراکه مربیان بعدی تیم ملی نیز با این روش به مشکل می‌خورند و فدراسیون فوتبال هم عدم پرداخت دستمزد مربی و پاداش بازیکنان را با زمان محمد ناظم‌الشریعه مقایسه می‌کند.

او افزود: یکی از دلایل رفتن حسین شمس از تیم ملی فوتسال گرفتن حق‌ و حقوق بازیکنان تیم ملی بود و به همین خاطر با رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی مشکل پیدا کرد و مجبور شد تیم ملی را ترک کند.

ناظم‌الشریعه با شرایط تیم ملی فوتسال آشناست

به عقیده نعمت‌اللهی، جدایی ناظم‌الشریعه از تیم ملی به ضرر فوتسال ایران داست: جدایی ناظم‌الشریعه تبعات خوبی برای فوتسال ندارد. جام ملت‌های آسیا به زودی آغاز می‌شود و هیچ‌کدام از مربیان فوتسال، به اندازه ناظم‌الشریعه با شرایط تیم ملی آشنا نیست. امیدوارم فوتسال ایران با همین کادر فنی کارش را پیش ببرد. البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که در چنین شرایطی مربیان داخلی هم هدایت تیم ملی را قبول نخواهند کرد.

این مربی فوتسال حضور یک مدیر فنی در تیم ملی فوتسال را ضروری دانست و توضیح داد: فوتسال ایران به یک مدیر فنی نیاز دارد. حسین شمس بهترین گزینه برای سمت مدیر فنی تیم‌ ملی است، اما بعید می‌دانم او این سمت را قبول کند. به همین خاطر می‌توانیم از مربیان خارجی به عنوان مدیر فنی یا مربی تمرین‌دهنده در تیم ملی استفاده کنیم. قبول دارم که وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال خراب است، اما مربیان فوتسال خارجی خیلی کمتر از مربیان فوتبال دستمزد دریافت می‌کنند و از همین رو فدراسیون هزینه زیادی بابت جذب مربی خارجی متحمل نمی‌شود. البته اگر حسین شمس این سمت را بپذیرد، بیشتر می‌تواند به تیم ملی کمک کند ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها