کد خبر: 381940
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

فیس‌بوک به دنبال انتخاب مجدد «ترامپ» است

جرج سوروس، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی خواستار جایگزینی «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس‌بوک شد و ادعا کرد او به طور مخفیانه در تلاش برای انتخاب مجدد دونالد ترامپ است.

فیس‌بوک به دنبال انتخاب مجدد «ترامپ» است
کد خبر: 381940
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سوروس با انتشار مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز گفت: زاکربرگ و ترامپ مخفیانه با یکدیگر متحد شده‌اند و از همین رو فیس‌بوک چشم خود را روی تبلیغات سیاسی دروغین به نفع ترامپ بسته است و آنها را حذف نمی‌کند.

به نوشته سوروس، زاکربرگ به دنبال کسب سود و منفعت مالی است و از همین رو به جای کنترل انتشار اخبار دروغین به نفع ترامپ نسبت به این موضوع بی توجه است.

او توافق غیررسمی ترامپ و سوروس را این گونه توصیف کرده است: فیس‌بوک به ترامپ کمک می‌کند تا دوباره به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود و ترامپ هم در عوض از فیس‌بوک در برابر حملات رگولاتوری‌ها و رسانه‌ها دفاع می‌کند. سوروس دیدارهای مکرر و طولانی مدت ترامپ و زاکربرگ را سندی برای اثبات ادعای خود دانسته و افزوده که عدم حذف تبلیغات سیاسی دروغین ترامپ در فیس‌بوک راه را برای پیروزی وی هموار می‌کند.

سوروس به شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک هم حمله کرده و ادعاهای وی در این زمینه که فیس‌بوک می‌خواهد دنیا را به محل بهتری برای زندگی مبدل کند، رد کرده است.

او گفت: هر دوی این افراد باید از فیس‌بوک کنار گذاشته شوند، زیرا هدف آنها تنها حداکثر کردن سود مادی بدون توجه به پیامدهای این کار است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها