کد خبر: 381949
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۴:۳۶:۳۰
| |

کارگاه تولید مجسمه‌های چوبی افتتاح می‌شود

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سال رونق تولید، کارگاه تولید مجسمه‌های چوبی در سطح کشور روز چهارشنبه (16 بهمن ماه) افتتاح خواهد شد.

کارگاه تولید مجسمه‌های چوبی افتتاح می‌شود
کد خبر: 381949
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۴:۳۶:۳۰

اعتمادآنلاین| کارگاه تولید و آموزش مجسمه‌های چوبی با حضور پروانه حیدری رییس صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران، حسین بختیاری مدیر کل انجمن ملی هنرمندان کشور، محمد عبداللهی رییس اتحادیه صنایع دستی کل کشور و... در فرهنگسرای رازی افتتاح خواهد شد.

بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور بیش از 50 هنرمند و استاد کار در 48 کارگاه و در رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنری در حال فعالیت است. با افزوده شدن کارگاه آموزش و تولید مجسمه‌های چوبی با مدیریت محمد نصر به این بازارچه، 550 متر مربع به فضاهای هنری، آموزشی و تولیدی فرهنگسرای رازی افزوده و زمینه اشتغال مستقیم 40 نفر فراهم می‌شود.

کارگاه مذکور و سایر کارگاه‌های هنری بازارچه صنایع دستی رازی می‌تواند در آینده زمینه تولید و توزیع کالاهای ایرانی را در شبکه عرضه محصولات فرهنگی و هنری ایجاد کرده و حتی در قالب کارگاه‌های کوچک و خانگی نیز ایجاد شغل کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای افتتاح و بازدید روز چهارشنبه (16 بهمن ماه) رأس ساعت 15 به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی مراجعه یا با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها