مخالفت کارخانه فولاد مبارکه سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی+ عکس

روابط عمومی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود با حضور سرمربی تیم فوتبال سپاهان در تیم ملی ایران مخالفت کرد.

مخالفت کارخانه فولاد مبارکه سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی+ عکس
کد خبر: 382014
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۰۸:۴۳:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ متن کامل این بیانیه به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای اخیر با انتشار اخبار ضد و نقیض پیرامون سرمربی حرفه ای و ارزنده تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و بکارگیری ایشان درتیم ملی، جامعه ورزش دوست اصفهان سوالاتی را دراین خصوص مطرح نموده‌اند که لازم است شرکت فولاد مبارکه اصفهان نه به عنوان صاحب این باشگاه بلکه در قامت یک شهروند مسئول که حیات خود را مدیون مردم دلیر ایران و خصوصا اصفهان می‌داند در این خصوص مطالبی را عنوان نماید.

از آنجا که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان متعلق به کل ایران است و همواره شایستگی خود را در لیگ آسیا به اثبات رسانده است لازم است مانند دیگر موضوعات مطرح شده در خصوص فولاد مبارکه به عنوان بزرگترن دستاورد صنعتی انقلاب اسلامی ایران، این موضوع نیز بصورت شفاف برای مردم عزیز ایران بیان گردد.

کارنامه فولاد مبارکه طی چهار دهه فعالیت مجاهدانه در جبهه صنعت کشور مبین این مهم است که این ابرکارخانه، خود را تنها به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در خاور میانه ندانسته و مسئولیتی والاتر در جهت افزایش امید در جامعه برای خود قائل است. اکنون تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز در آستانه کسب افتخارات پیش رو مانند گذشته با حمایت هواداران و مسئولین محترم، عزم آن دارد تا با تمرکز بر اهداف پیش بینی شده و پرهیز از حواشی ایجاد شده، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ورزشی کشور ورق بزند.

لذا مجموعه بزرگ فولاد مبارکه اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و تامین نظر هواداران باشگاه سپاهان، ادامه حضور جناب آقای قلعه نویی در سپاهان بعنوان یک سرمربی پر افتخار را لازم دانسته، اعلام می‌دارد همچون گذشته همگام با مردم و هواداران برای ادامه حس امید و قهرمانی این تیم همه تلاش خود را جهت حفظ آرامش و سربلندی نام این باشگاه معطوف خواهد کرد.

امیدواریم با حمایت‌های هواداران و مسئولین محترم، تیم پر افتخار سپاهان همچنان نوید بخش امید روزهای پرنشاط برای مردم و طرفداران این تیم پر افتخار باشد.

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان"

مخالفت فولاد با جدایی امیر قلعه نویی

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها