کد خبر: 382059
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۱:۵۰
| |

مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرد:

تعیین رشته‌های دانشگاه فرهنگیان در شورای هماهنگی برنامه‌های تربیت معلم

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در شورای هماهنگ برنامه‌های تربیت معلم مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

تعیین رشته‌های دانشگاه فرهنگیان در شورای هماهنگی برنامه‌های تربیت معلم
کد خبر: 382059
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۱:۵۰

اعتمادآنلاین| مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، در خصوص رشته‌های تدریس شده در دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وابسته به آموزش و پرورش هستند که برای تأمین نیازهای آموزش و پرورش تأسیس شدند، لذا رشته‌ها و تعداد دانشجویان‌ آنها متناسب با نیازهای آموزش و پرورش باید باشد.

وی ادامه داد: نیازهای آموزش و پرورش بر اساس برنامه درسی مدارس تعیین می‌شود و به تناسب رشته‌هایی که در مدرسه داریم و معلمی که برای تدریس این درس‌ها نیاز است، باید دانشگاه‌های مذکور بتوانند برای آموزش و پرورش نیرو تربیت کنند.

نوید ادهم اضافه کرد: شورایی به نام شورای هماهنگی برنامه‌های تربیت معلم وجود دارد که پیشنهادات دانشگاه‌ها بر اساس هماهنگی با معاونت‌های آموزشی و سازمان پژوهش به آن شورا می‌رود و اگر تصویب شود، مبنای کار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه وزارت علوم مصوبات این شورا را به رسمیت می‌شناسد، گفت: براساس مصوبه این شورا، رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مشخص می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها