کد خبر: 382096
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۰۳:۳۵
| |

مسعود پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس:

قبلا با درآمد نفت چاله‌ها پر می‌کردیم/ با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد/ عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در برابری داشته باشد

نائب رئیس اول مجلس با اشاره به اینکه اگر برای قانونگذاری و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد، گفت: عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در برابری داشته باشد.

قبلا با درآمد نفت چاله‌ها پر می‌کردیم/ با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد/ عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در برابری داشته باشد
کد خبر: 382096
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۰۳:۳۵

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس، در هشتمین همایش اخلاق حرفه‌ای با بیان اینکه عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهم در برابری ایجاد کند، گفت: برای رسیدن به یک هدف باید راه‌های متفاوتی وجود داشته باشد. پس به طور قطع اگر برای قانونگذاری و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی در شغل پزشکی بیشترین رقابت برای نوبت دهی و درآمد زایی بیشتر ایجاد شده است که برای ایجاد عدالت نیازمند اصلاح ساختار هستیم.

نائب رئیس اول مجلس گفت: برای نمونه یک پزشک با یک عمل جراحی چند برابر یک کارمند درآمد دارد پس به دنبال تعریف خدمات مشخص، جمعیت مشخص و فروش مشخص بوده‌ایم که یک محصول مشخص به جمعیت تعیین شده عرضه شود تا درآمد لازم و مورد نیاز به دست آید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک هدف راه‌های متفاوتی باید وجود داشته باشد. پس به طور قطع اگر برای قانونگذار و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد چرا که مجلس کنونی به روزهای پایانی خود رسیده و برخی از نمایندگان نیز کنار گذاشته شده و رد صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: به طور قطع انتقاد نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس می‌تواند نقش خوبی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

نائب رئیس اول مجلس گفت:‌در مدیریت مباحث زیادی وجود دارد که می‌توان به مثلث علم، مشارکت و اعتقاد اشاره کرد. چرا که این مباحث می‌تواند کوهی از مشکلات را جابجا کند. پس با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد.

پزشکیان ادامه داد: قبلا با درآمد نفت چاله‌ها پر می‌کردیم و وضعیت مدیریت مشخص نمی‌شد. چرا که در گذشته مدیرانی داشتیم که ضرر می‌دادند اما فوق‌العاده مدیریت دریافت می‌کردند. پس به طور قطع در شرایط بحران وضعیت مدیریت مشخص می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها