کد خبر: 382109
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۳۱:۰۹
| |

سیدمصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

مذاکرات هسته‌ای مقدمه متوقف کردن همه اقدامات اقتدارآفرین ایران بود

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هدف طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای تنها توقف برنامه هسته‌ای ایران نبود، بلکه دشمنان ما می‌خواستند مقدمه توقف تمامی اقداماتی که موجب اقتدار کشورمان می‌شود را کلید بزنند.

مذاکرات هسته‌ای مقدمه متوقف کردن همه اقدامات اقتدارآفرین ایران بود
کد خبر: 382109
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۳۱:۰۹

اعتمادآنلاین| سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نشست خبری در محل پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سردار سلیمانی در ایران و عراق اظهار داشت: برخی حماقت‌های دشمن از جمله به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقتدار نظام را بیشتر نشان می‌دهد و ما شاهد بودیم که بعد از شهادت حاج قاسم چه حضور باشکوهی از سوی مردم در صحنه ایجاد شد.

وی افزود: آنها که دنبال همه‌پرسی بودند، باید با دیدن چنین تشییع جنازه‌ای، آن هم برای سردار رشید انقلاب اسلامی بفهمند که این تشییع خود یک همه‌پرسی بود و مردم نشان دادند که پای ارکان نظام و اصول انقلاب ایستاده‌اند و خون سردار سلیمانی اقتدار مردم مظلوم ایران را نشان داد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در مذاکراتی که تحت عنوان مذاکرات هسته‌ای شکل گرفت، در ذهن آنهایی که در میز مذاکره با ما نشستند، تنها متوقف کردن برنامه هسته‌ای نبود، بلکه دشمنان ما می‌خواستند با این مذاکرات مقدمه متوقف کردن تمامی اقداماتی که موجب اقتدار ایران می‌شود را کلید بزنند.

میرسلیم تاکید کرد: به همین خاطر بود که در مذاکرات هسته‌ای و اجرای برجام، سخن از مذاکرات در حوزه‌های دیگر از جمله موشکی مطرح می‌کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها