کد خبر: 382117
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۴۸:۰۰
| |

محکومیت پرسپولیس، استقلال و سپاهان از سوی کمیته تعیین وضعیت

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون پرسپولیس، استقلال و سپاهان را جریمه کرد.

محکومیت پرسپولیس، استقلال و سپاهان از سوی کمیته تعیین وضعیت
کد خبر: 382117
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

آرای صادرشده به شرح زیر است:

- با توجه به شکایت مجتبی لطفی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 350 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ 24 میلیون و 950 هزار ریال مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم شد.

- بر اساس رای صادرشده در پرونده شکایت معین پورشعبان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 654 هزار بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (این رای قطعی است).

- در پی شکایت سروش محمدزاده از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 170 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون و 703 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

- در پرونده شکایت هومن صمیمی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 360 هزار ریال بابت هزنیه دادرسی در حق خواهان شد.

- با توجه به شکایت جلال‌الدین علی محمدی از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ 79 میلیون و 788 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها