کد خبر: 382201
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۵:۰۸:۵۴
| |

مراکز ورزشی و فرهنگی در «ووهان» چین به بیمارستان تبدیل می‌شوند

به‌رغم افتتاح یک بیمارستان هزار تختخوابی برای پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا در ووهان چین، مقامات دولتی اعلام کردند قرار است چهار مرکز ورزشی و فرهنگی را نیز در این منطقه تبدیل به بیمارستان‌های موقتی کنند.

مراکز ورزشی و فرهنگی در «ووهان» چین به بیمارستان تبدیل می‌شوند
کد خبر: 382201
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۵:۰۸:۵۴

اعتمادآنلاین| به‌رغم افتتاح ده روزه بیمارستان 1000 تختخوابی مخصوص کرونا که برای پذیرش مبتلایان به این ویروس مهلک در چین ساخته شده است، دولت چین قصد دارد به دلیل کمبود تخت چند سالن ورزشی، فرهنگی و مرکز همایش‌ها در «ووهان» استان هوبه را به بیمارستان موقتی برای پذیرش بیماران تبدیل کند.

براساس گزارش خبرگزاری شینهوا، مرکز کنترل ویروس کرونا اعلام کرد، سالن ورزشی «هونگشان»، سالن کنفرانس بین المللی ووهان و مرکز نمایشگاهی و یک مجموعه بزرگ فرهنگی را با 3400 تخت بیمارستانی مجهز خواهد کرد تا ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به این ویروس افزایش یابد.

تغییرات برای تبدیل این مراکز به بیمارستان موقتی اواخر روز دوشنبه آغاز شده است و تا کنون صدها تخت در این مراکز مستقر شده است.

این در حالیست که چین روز شنبه بیمارستان «هو شن شان» را طی ده روز و به طور اختصاصی برای مقابله با بیماری ویروس کرونا افتتاح کرد بود. همچنین قرار است روز پنج شنبه نیز بیمارستان مخصوص «لی شی شن» را با ظرفیت 1400 تحت بیمارستانی افتتاح کند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها