کد خبر: 382343
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۴:۰۲
| |

دلیل اختلال در سامانه بلیت‌فروشی دربی چیست؟

مسئول بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال دلایل اختلال و اشکال در سامانه بلیت فروشی را توضیح داد.

دلیل اختلال در سامانه بلیت‌فروشی دربی چیست؟
کد خبر: 382343
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۴:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ علی اصغر انتظار خیر در خصوص گله‌مندی هواداران به خاطر مشکل در خرید بلیت‌ بازی روز پنجشنبه اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر فروش بلیت این مسابقه در حال انجام است. دوستان من که از بیرون از مجموعه خودمان هم برای خرید بلیت اقدام کرده بودند بدون مشکل این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند، اما به هر حال مشکلاتی به خاطر پهنای باند و اینترنت‌های همراه به خصوص اپراتور همراه اول وجود دارد.

انتظارخیر ادامه داد: برخی از دوستان در شهرستان‌ها چون اینترنت‌شان ضعیف است گله‌مند هستند که هواداران تهرانی به راحتی بلیت خریداری می‌کنند، اما در شهرستان‌ها هواداران به مشکل می‌خورند و حتی نمی‌توانند بلیت خریداری کنند. برای اینکه این اتفاق نیفتد، صف خرید تعریف کردیم تا اینطور نباشد کسی که اینترنت پرسرعت دارد بتواند به راحتی و سرعت بلیت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه کند و کسی که اینترنت ضعیف دارد از خرید باز بماند تا حق کسی ضایع نشود.

وی در تشریح این سیستم فروش عنوان کرد: به عنوان مثال اگر 5 هزار نفر همزمان برای خرید بلیت اقدام کنند، ما آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دسته‌های هزارتایی تقسیم می‌کنیم تا به صورت هزارتا هزارتا وارد شوند و بتوانند به خریداری بلیت بپردازند. این سیستم برای مکان‌هایی که دچار ترافیک و مشکل پهنای باند می‌شوند تعریف شده و در واقع افراد به ترتیب زمان ورود برای اقدام خرید بلیت تقسیم‌بندی می‌شوند.

مسئول بلیت‌فروشی دربی روز پنجشنبه در مورد آمار بلیت‌های فروخته‌شده عنوان کرد: تا حدود یک ساعت پیش حدود 24 هزار بلیت‌ فروش رفته که نسبت آن 80 به 100 است یعنی 20درصد پرسپولیسی‌ها بیشتر خرید داشتند. حدود 11 هزار بلیت برای استقلال و حدود 12 هزار بلیت برای پرسپولیسی‌ها فروش رفته است. ما حتی تا دقیقه 75 این مسابقه بلیت فروشی خواهیم داشت و اگر ظرفیت خالی باشد، علاقمندان می‌توانند تا آن لحظه برای خرید بلیت اقدام کنند.

وی در خصوص تقسیم‌بندی بلیت‌فروشی برای این مسابقه گفت: تقسیم‌بندی برای این بازی به صورت 50-50 است و هوادارانی که اقدام به خرید بلیت می‌کنند، تیم مورد علاقه خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی سایت مشخص می‌کنند. در بازی گذشته دو تیم نگران این مسئله بودیم که ممکن است هواداران سرخابی در کنار هم باشند اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده، ضمن اینکه خود هواداران رعایت می‌کنند. در شهراورد گذشته هم در جایگاه‌های مخصوص خودشان بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا کردند و حتی هنگام ورود و خروج هم با احترام کامل در کنار هم بودند. ان‌شاءالله در این بازی هم همین طور باشد و شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.

انتظار‌خیر در مورد گله‌مندی برخی از هواداران در خصوص بلیت‌فروشی عنوان کرد: برخی معتقدند به خاطر اشکالات سایت نمی‌توانند بلیت بخرند چون همه چیز به سایت ختم می‌شود، آنها از چشم ما می‌بینند، اما این مشکلات مربوط به سایت نیست و بیشتر آن به خاطر پهنای باند است. برخی‌ها حاشیه‌سازی کردند که یک باشگاه باعث شده تا هواداران باشگاه مقابل نتوانند بلیت خریداری کنند، اما چنین چیزی نیست. آن‌ها کم لطفی می‌کنند. مسئولین تیم‌ها نه می‌توانند این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنند و نه چنین خواسته‌ای داشتند و اصلا این سیستم خارج از حیطه طرفداری تیم‌ها و باشگاه‌ها است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها