کد خبر: 382365
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۹:۳۴
| |

پلوسی: سخنرانی سالانه «ترامپ» کلکسیونی از دروغ‌ بود

رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه‌ای انتقادی تصریح کرد سومین سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور ترامپ، کلکسیون طولانی از دروغ‌هایی بود که با هدف گمراه‌ کردن مردم آمریکا از عملکرد این دولت طراحی شده بود.

پلوسی: سخنرانی سالانه «ترامپ» کلکسیونی از دروغ‌ بود
کد خبر: 382365
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۹:۳۴

اعتمادآنلاین| «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، سومین سخنرانی سالانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را کلکسیون طولانی از دروغ‌هایی توصیف کرد که با هدف گمراه کردن رأی‌دهندگان آمریکایی از سوابق دولت به ویژه در موضوع خدمات درمانی طراحی شده بود.

بنا به گزارش پایگاه خبری «هیل»، پلوسی درست ساعاتی بعد از سخنرانی اواخر شب گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) ترامپ در جلسه مشترک کنگره (مجلس سنا و نمایندگان) با صدور بیانیه‌‌ای گفت، پیام ترامپ نه تنها فریبکارانه بود بلکه نشان داد که رئیس‌جمهور آمریکا برای اداره یک دولت دموکرات فاقد صلاحیت است.

در بیانیه پلوسی آمده است: «مانیفست خطاهای ارائه شده در صفحه به صفحه سخنرانی امشب (ترامپ) باید هشداری برای تمامی آنهایی باشد که از این رئیس‌جمهور انتظار حقیقت و سیاست‌هایی در خور دولت و مردم آمریکا دارند».

او ادامه داد: «مردم آمریکا انتظار دارند و شایسته رئیس‌جمهوری هستند که شرافت داشته باشد و به آرزوهای کودکانشان احترام گذارد».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها