حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

واگذاری اراضی ژئوپارک قشم غیرقانونی است/ از واگذاری این اراضی اطلاع‌ نداشتیم

مدیرعامل منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بدون اطلاع سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد کشاورزی استان هرمزگان این مجوز را داده بود و تمام واگذاری‌ها در این محدوده متوقف شده است.

واگذاری اراضی ژئوپارک قشم غیرقانونی است/ از واگذاری این اراضی اطلاع‌ نداشتیم
کد خبر: 382370
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۶:۵۷

اعتمادآنلاین| حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت واگذاری‌ها در محدوده غارنمکی اظهار داشت: از واگذاری‌های اراضی در محدود غارنمکی اطلاع نداشتیم و این واگذاری‌ها غیرقانونی بوده است.

وی افزود: تذکرهای لازم داده شده بود که نباید در این محدوده ساخت و ساز انجام شود چرا که طبق مقررات بین المللی در محدوده ژئوپارک قشم نباید ساخت و سازی انجام شود و نسبت به این موضوع هشدار داده بودیم.

مومنی تاکید کرد:‌ بدون اطلاع سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد کشاورزی استان هرمزگان این مجوز را داده بود و تمام واگذاری‌ها در این محدوده متوقف شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم ادامه داد: نمی‌گذاریم کارت زرد دوم به ژئوپارک قشم داده شود.

مومنی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر ادعای وی نسبت به اینکه با زمین‌فروشی منطقه آزاد را اداره نمی‌کنیم بنابراین چطور از واگذاری این وسعت زمین در ژئوپارک قشم اطلاع نداشته است، گفت: نگفتم زمین‌فروشی نمی‌کنیم البته قرار هم نیست با زمین‌فروشی منطقه آزاد قشم را اداره کنیم. درباره واگذاری اراضی مهم در ژئوپارک قشم هم تمام اقدامات برای توقف کار انجام شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها