اصلاح‌طلبان لیست ائتلافی برای انتخابات مجلس ندارند

طبق مصوبه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان مورخ 15بهمن ماه 1398، اصلاح‌طلبان هیچ لیست ائتلافی تحت این عنوان و یا هر عنوان دیگری که تداعی کننده ائتلاف اصلاح‌طلبان باشد، نخواهند داشت و هر ائتلافی تحت این عناوین قویاً تکذیب می‌شود.

اصلاح‌طلبان لیست ائتلافی برای انتخابات مجلس ندارند
کد خبر: 382378
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۲:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «طبق مصوبه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مورخ 15بهمن ماه 1398، اصلاح طلبان هیچ لیست ائتلافی تحت این عنوان و یا هر عنوان دیگری که تداعی کننده ائتلاف اصلاح طلبان باشد، نخواهند داشت و هر ائتلافی تحت این عناوین قویاً تکذیب می شود. 16 بهمن ماه 1398

به گزارش اعتمادآنلاین ، گفتنی است که شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان شب گذشته 15 بهمن ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل تایید نشدن اکثر چهره‌های شاخص این جریان فهرست انتخاباتی در تهران ارائه نخواهد کرد ( بیشتر بخوانیم ).

در بخشی از متن این بیانیه آمده است:«بر اساس نتایج کنونی برآمده از فرایند بررسی و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای اصلاح طلب حوزه‌های انتخابیه از سوی هیات های اجرایی، نظارت و شورای محترم نگهبان، متاسفانه عمده دبیران کل احزاب و چهره‌های نام آور ما در اکثر حوزه‌های انتخابیه به گونه‌ای رد صلاحیت شده اند که امکان حضور کاندیداهای این جبهه به صورت کامل در سطح 208 حوزه انتخابیه سراسر کشور فراهم نیست و امکان رقابت عادلانه برای جریان ریشه‌­دار اصلاح طلب میسر نمی‌­باشد.

5- در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس، عمده­ ظرفیت و فرصت حضور احزاب و شخصیت‌های نام آشنا از این جبهه گرفته شده است. با این شرایط هرگونه تصمیم احزاب عضو که امکان رقابت حداقلی در این حوزه برای آنان باقیمانده است مورد احترام بوده و حق قانونی آنهاست تا با نام و عنوان خود از کاندیدای مورد نظر خود حمایت نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها