«همایون» کنسرت «رهایی» را برگزار می‌کند

گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی مهران مهرنیا «جمعه» 25 بهمن جدیدترین کنسرت خود را در حالی برگزار می‌کند که آلبوم «رهایی» این مجموعه نیز به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

«همایون» کنسرت «رهایی» را برگزار می‌کند
کد خبر: 382420
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۳:۴۳

اعتمادآنلاین| گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی مهران مهرنیا ساعت 19 روز جمعه 25 بهمن جدیدترین کنسرت خود را در حالی در موسسه فرهنگی هنری «الف» برگزار می‌کند که آلبوم «رهایی» این مجموعه نیز به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

مهران مهرنیا، سپیده جندقی، اردوان عابدی پور، آرش سیاه چشم، امید ثمری و همایون مهرنیا گروه نوازندگان کنسرت «رهایی» را تشکیل می دهند.

مهران مهرنیا که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی در عرصه آهنگسازی و تولید آلبوم داشته این روزها مراحل پایانی ضبط تازه ترین آلبومش با نام اولیه «رهایی» به خوانندگی میر مسعود مدنی را پشت سر می گذارد. مسعود مدنی خواننده جوان و از شاگردان مهدی مبتقا، مظفر شفیعی وحمید رضا نوربخش است که بیش از 15 سال سابقه آواز خوانی دارد.

به گفته این آهنگساز، آلبوم «رهایی» در فرم ارکستر تولد شده که یک ارکستر ترکیب سازهایی است که تار و پیانو و ویلن نقش اصلی را دارند و ترکیب دیگر با محوریت گروه نوازی سه‌تار خواهد بود.

مهرنیا افزود: 2 قطعه آهنگسازی بر روی اشعار مولانا انجام داده که در سوابق کاری من دربرگیرنده فضای جدیدی است.این آلبوم پس از پایان مراحل ضبط و میکس و مستر روانه بازار نشر خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها