کد خبر: 382434
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۴:۳۹
| |

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز شب عید

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: ذخایر استراتژیک، نهاده‌های دام و طیور و محصولات اساسی برای شب عید به حد کافی تامین شده است.

تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز شب عید
کد خبر: 382434
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۴:۳۹

اعتمادآنلاین| عباس کشاورز در خصوص واردات کالا‌های اساسی اظهار کرد: از نظر واردات، کالا‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ کالا‌های اساسی که با ارز 4200 تومانی وارد می‌شوند مانند برنج و نهاده‌های تولید کشاورزی مثل بذر، کود و آفت کش، مکمل‌ها و دارو‌های دام و طیور و گروه کالا‌هایی که دولت در تنظیم قیمت آن دخالت نمی‌کند، مانند گوشت، حبوبات، چای و کره که ارز نیمایی به آن‌ها تخصیص می‌یابد.

وی در رابطه با تأمین مایحتاج شب عید تصریح کرد: ذخایر استراتژیک، نهاده‌های دام و طیور و محصولات اساسی به حدکافی تأمین شده و نگرانی برای شب عید نداریم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این نکته که کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ باعث زیان به تولیدکنندگان این کالا‌ها شده، اذعان کرد: در زمینه گوشت قرمز و مرغ، قیمت‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و ما باید به بازار ورود کنیم تا از تولیدکنندگان مرغ حمایت کنیم.

کشاورز در رابطه با میوه شب عید گفت: سیب و پرتقال توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیش از سال‌های گذشته تدارک دیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها