کد خبر: 382438
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۶:۰۴:۳۶
| |

معاون فرهنگی قوه قضائیه:

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: شهادت او روح تازه‌ای به انقلاب داد و دوباره درمنطقه فضای جدیدی ایجاد کرد.

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید
کد خبر: 382438
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۶:۰۴:۳۶

اعتمادآنلاین| هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌تواند نقشه‌های خود را در منطقه پیاده کند، اما شهادت او روح تازه‌ای به انقلاب داد و دوباره درمنطقه فضای جدیدی ایجاد کرد.

او ادامه داد: در آغاز گام دوم انقلاب وقایع بزرگی را در دنیا شاهد هستیم که بخشی از آن مربوط به منطقه ما خاورمیانه است زیرا دارای ذخایر مختلفی است که باعث شده چشم طمع جهان خواران به آن باشد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد، ادامه داد: اکنون منطقه نیز از دست آمریکا خارج شده و این موضوع برایشان خیلی سخت و سنگین است و تلاش‌های زیادی برای استحکام خود در منطقه انجام می‌دهند به طوری که در بیش از 100 پایگاه نظامی بزرگ و کوچک ایجاد کردند و با انواع کار‌های جاسوسی و نظامی تلاش دارند تا این منطقه از دست ندهند.

صادقی گفت: آن‌ها تصمیم گرفتند حاج قاسم سلیمانی را شهید کنند و فکر می‌کردند با حذف شهید سلیمانی می‌توانند نقشه‌های خود را در منطقه پیاده کنند.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد، افزود: داعش یکی از توطئه‌های آمریکا بود که شهید عزیز ما توانست با مجاهدت فراوان آن توطئه را خنثی و نابود کند.

معاون قوه قضائیه عنوان کرد: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در بین اعراب نهادینه کرد و توانست با همین روحیه نقشه‌های آمریکا واسرائیل را خنثی کند.

صادقی گفت: یکی از کار‌هایی که ما باید انجام دهیم این است که مسیر را بشناسیم و به پای مکتب مقاومت بایستیم و مجاهدت کنیم.

او، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه قضائی را با کمک همدیگر برطرف کنیم تا خدمت رسانی به مردم ارتقا یابد.


معاون فرهنگی قوه قضائیه همچنین درخصوص راه اندازی دادگستری بخش کاکی قول پیگیری لازم را داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها