کد خبر: 382475
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زن انگلیسی پول بلیت بخت‌آزمایی را خرج بزرگ‌ترین هدیه دنیا کرد

ربکا براون 39ساله بعد از آنکه در مسابقه بخت‌آزمایی موفق به کسب یک میلیون پوند شد، به جای خرید خانه یا خودرو یا حتی سرمایه‌گذاری، آن را صرف انجام عمل لقاح مصنوعی کرد و صاحب فرزند شد.

زن انگلیسی پول بلیت بخت‌آزمایی را خرج بزرگ‌ترین هدیه دنیا کرد
کد خبر: 382475
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن انگلیسی پولی را که با خرید بلیت بخت‌آزمایی به دست آورده بود خرج دریافت بزرگ‌ترین هدیه دنیا کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه میرور خبر داد: ربکا براون 39ساله بعد از آنکه در مسابقه بخت‌آزمایی موفق به کسب یک میلیون پوند شد، به جای خرید خانه یا خودرو یا حتی سرمایه‌گذاری، آن را صرف انجام عمل لقاح مصنوعی کرد و صاحب فرزند شد.

پیشتر پزشکان به این زن اطلاع داده بودند که به سرطان دهانه رحم مبتلاست و نمی‌تواند صاحب فرزند شود، اما بعد از آنکه شانس به او رو آورد و بلیتش در بخت‌آزمایی برنده شد، تصمیم گرفت آن را خرج مادر شدن خود کند و از طریق لقاح مصنوعی خارج از رحم، که پس از یک دوره درمان قابل توجه انجام گرفت، چندی پیش با عمل سزارین صاحب فرزند 3.5 کیلویی خود شد.

او درباره برنده شدن در مسابقه بخت‌آزمایی گفت: وقتی برنده شدم از شدت خوشحالی گریه می‌کردم، اما اصلاً تصور نمی‌کردم که آن پول را خرج فرزنددار شدن خود کنم. فردای تولد دخترم همچنان شگفت‌زده بودم و نمی‌توانستم باور کنم. فکر می‌کردم در رویا و خوابی هستم که هر لحظه ممکن است از آن بیدار شوم.

ربکا درباره ارتباط برنده شدن در مسابقه بخت‌آزمایی و مادر شدنش هم گفت: به طور حتم من به دنبال مادر شدن می‌بودم، فقط ممکن بود هزینه آن را شخص دیگری پرداخت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها