غلامرضا مصباحی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند/ اصلاح‌طلبان می‌توانستند با فهرستی جمع و جورتر به انتخابات مجلس یازدهم ورود کنند/ به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم که با غیبت رقیب برنده شوم/ اصلاح‌طلبانی مثل آقای زیباکلام ضدحال زدند/ لیست ندادن اص

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد.

غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند/ اصلاح‌طلبان می‌توانستند با فهرستی جمع و جورتر به انتخابات مجلس یازدهم ورود کنند/ به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم که با غیبت رقیب برنده شوم/ اصلاح‌طلبانی مثل آقای زیباکلام ضدحال زدند/ لیست ندادن اص
کد خبر: 382479
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- غلامرضا مصباحی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: لیست ندادن در انتخابات مجلس یازدهم اصلاح طلبان خُسران است و مشخصاً بنده نگاه منفعت‌طلبانه‌ای به این اتفاق ندارم. چون این شرایط باعث کاهش چشمگیر میزان مشارکت مردم خواهد شد (بیشتربخوانیم) .

غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنانش گفت: غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد. ای کاش اصلاح‌طلبان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند. بالاخره رقابت، رقابت است و آنها می‌توانستند با فهرستی جمع و جورتر به انتخابات مجلس یازدهم ورود کنند.

غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد.

من به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم

او افزود: اینکه گروه‌های سیاسی به انتخابات نگاهی منفعت‌طلبانه و جناحی نگاه کنند قابل پذیرش نیست. به نظرم اصلاح‌‌طلبان به جای اولویت دادن به مسائل حزبی و صنفی، باید به منافع ملی توجه نشان می‌دادند. حالا شورای نگهبان هر کاری هم که انجام داده، اصلاح‌طلبان نباید طوری عمل می‌کردند که کشور ضرر کند. من به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم که با غیبت رقیب برنده شوم. من نگران هستم که نظام انتخاباتی سرد را پیش روی خودش ببیند (بیشتر بخوانیم) .

اینکه گروه‌های سیاسی به انتخابات نگاهی منفعت‌طلبانه و جناحی نگاه کنند قابل پذیرش نیست.

تصمیم اصلاح‌طلبان در سال 94 هم درست نبود

مصباحی‌مقدم توضیح داد: البته تصمیم اصلاح‌طلبان در سال 94 هم درست نبود و اشتباه کردند‌ با برخی از اصولگرایان ائتلاف کردند. آنها امسال باید به اندازه داشته‌هایشان لیستی می‌دادند. همان‌طور که اصولگرایان در سال 94 وضعیت خوبی نداشتند، اما در انتخابات شرکت کردند که رأی یک میلیونی آقای حدادعادل به معنی یک میلیون رأی‌دهنده بیشتر است.

اصولگرایان در سال 94 وضعیت خوبی نداشتند، اما در انتخابات شرکت کردند که رأی یک میلیونی آقای حدادعادل به معنی یک میلیون رأی‌دهنده بیشتر است.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: البته برخی از اصلاح‌طلبانی مثل آقای زیباکلام در مقاله‌هایی که از آنها خواندم‌ نوشته بودند که اگر چهره‌های شاخص اصلاحات تایید هم بشوند، باز هم مجلس آینده مجلسی اصولگرا خواهد بود. این یعنی، تزریق موج ناامیدی به جامعه که دقیقاً برخلاف مصالح کشور و نظام است.

اصلاح‌طلبان با این تصمیم به محاق رفتند

غلامرضا مصباحی‌مقدم در پایان صحبت‌هایش گفت: اصلاح‌طلبان با این تصمیم به محاق رفتند که این برای گروه‌های سیاسی با هیچ متر و معیاری مناسب نیست (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها