کد خبر: 382496
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۰۸:۳۷:۵۲
| |

فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس:

تحریم‌های آمریکا سلامت و ایمنی مردم را نشانه گرفته است

فرج الله رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم های آمریکا در حوزه تجهیزات هوایی و دارو سلامت مردم را به مخاطره انداخته و تحریم ها باید مدیریت شود.

تحریم‌های آمریکا سلامت و ایمنی مردم را نشانه گرفته است
کد خبر: 382496
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۰۸:۳۷:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس درباره تاثیر تحریم های آمریکا بر ایرلاین های هوایی بیان کرد: این امری طبیعی است که تحریم ها متناسب با سطح خود بر روی بخش های مختلف اثرگذار باشد. تحریم های آمریکا نیز در حوزه تامین قطعات هواپیما و دارو مستقیما بر سلامت و جان مردم تاثیر می گذارد.

عضوکمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: باتوجه به شرایط، آنچه که امروز به آن نیاز داریم مدیریت تحریم هاست. باید مجموعه حاکمیت به یک جمع‌بندی رسیده و مقتضیات مدیریت تحریم ها تعیین شود. امروز ما نیاز به آئین نامه ای داریم تا اختیاراتی برای مدیران تعریف شده تا مدیران بتوانند با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی کارآیی خود را نشان دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه باید آئین نامه و دستورالعملی را برای مدیریت تحریم ها تدوین کرده و در آن حاشیه امنی برای مدیران بخش هایی که مستقیما با جان مردم در ارتباط است، ایجاد کند.

رجبی در ادامه تاکید کرد: تحریم های آمریکا در حوزه دارو و تجهیزات هوایی سلامت و امنیت مردم را نشانه گرفته و غیر انسانی است. سران سه قوه باید با همکاری سازمان هواپیمایی و شرکت های فعال در این حوزه آئین نامه جدیدی برای مدیریت این صنعت در شرایط تحریمی کنونی تدوین کند تا مدیران با اطمینان خاطر بیشتری موضوع را دنبال کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها