دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران می‌شود

فدراسیون فوتبال و سرمربی کروات و پیشین تیم صنعت نفت به توافق کامل رسیده‌اند و به زودی خبر سرمربیگری اسکو در تیم ملی اعلام می‌شود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران می‌شود
کد خبر: 382528
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۰۹:۵۵:۱۱

اعتمادآنلاین| ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و جایگزین مارک ویلموتس داستان عجیبی داشت. نام‌های زیادی آمدند و تا آستانه سرمربی شدن پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه حالا دراگان اسکوچیچ برای تصاحب صندلی سرمربیگری تیم ملی فاصله‌ای نداشته باشد.

بعد از برانکو ایوانکوویچ، علی دایی و امیر قلعه‌نویی که به دلایل مختلف هدایت تیم ملی را به عهده نگرفتند؛ سرمربی 51 ساله و سابق تیم‌های ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان با فدراسیون فوتبال به توافق کامل رسیده و طی چند ساعت آینده و در هیاهوی شهرآورد 92 به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب می‌شود.

فدراسیون با سرمربی پیشین صنعت نفت به توافق مالی خوبی رسیده و می‌توان گفت قرارداد او مانند مربیان ایرانی است و از لحاظ مالی تفاوتی ندارد. به همین دلیل هم فدراسیون به این جمع‌بندی رسید تا از این سرمربی کروات استفاده کند.

اسکوچیچ کار سختی پیش روی خود خواهد داشت. او در اولین تجربه ملی خود باید تیم ملی را ابتدا به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و همچنین دور گروهی جام ملت‌ها برساند و سپس در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی به زمین بفرستد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها