کد خبر: 382531
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۱:۱۲
| |

لحظه به لحظه با شهرآورد 92؛ کری‌خوانی 10 هزار نفری در ورزشگاه آزادی

کمتر از پنج ساعت به آغاز شهرآورد شماره 92 باقی مانده است و حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

لحظه به لحظه با شهرآورد 92؛ کری‌خوانی 10 هزار نفری در ورزشگاه آزادی
کد خبر: 382531
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۰:۰۱:۱۲

اعتمادآنلاین| شهرآورد شماره 92 پایتخت امروز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی از ساعت 15:30 دقیقه آغاز می‌شود.

درب‌های ورزشگاه آزادی از ساعت 8:30 دقیقه صبح به روی علاقمندان و هواداران باز شد تا بتوانند وارد ورزشگاه آزادی شوند.

خیلی از هواداران بابت نحوه بلیت‌فروشی و سختی و مشقتی که برای گرفتن آن متحمل شدند ناراحت بودند و اعتراض داشتند. تعدادی از آنها نیز بلیت را خریداری کرده بودند اما با خود کارت شناسایی به همراه نداشتند و همین مساله باعث شده بود تا برای ورود به مشکل بخورند.

افرادی که بلیت نداشتند مانند همیشه و طبق معمول اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند و در گیت‌های ورودی جلوی آنها گرفته شد.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز بازی باقی مانده است مسوولان ورزشگاه آزادی و برگزار کنندگان مسابقه برنامه‌هایی برای سرگرم کردن هواداران در نظر گرفته‌اند.

نیروهای امنیتی نیز برای برقراری امنیت ورزشگاه با تمام قدرت حضور دارند و از ساعاتی قبل در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند. اورژانس و آتش‌نشانی نیز با نیروهای کافی در ورزشگاه حضور دارند.

پارکینگ‌های اول خیابان منتهی به ورزشگاه آزادی توسط هواداران پر شد. استقبال خوبی با توجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقه شده است. هوادارانی که وارد استادیوم شده‌اند از همان ابتدا کری‌خوانی را آغاز کرده‌اند و تیم خود را تشویق می‌کنند.

در فاصله کمتر از پنج ساعت تا آغاز شهرآورد 92 پایتخت کمتر از 10 هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند اما لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها