کد خبر: 382554
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۰:۵۷:۲۴
| |

پیام‌های تبریک بزرگان برای CR7

چهره‌های بزرگ فوتبال جهان برای روز تولد ستاره پرتغالی یوونتوس پیام‌های تبریکی نوشتند که در بین آن‌ها پیام فلورنتینو پرس جالب بود.

پیام‌های تبریک بزرگان برای CR7
کد خبر: 382554
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۰:۵۷:۲۴

اعتمادآنلاین| به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس روز چهارشنبه جشن تولد 35 سالگی خود را برگزار کرد.

چهره‌های بزرگ فوتبال جهان پیام‌های زیادی برای کریستیانو رونالدو نوشتند که در این میان پیام فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید بیش‌تر بازتاب داشت و دیده شد.

پرس برای رونالدو نوشت: تبریک به بهترین بازیکن جهان. بسیار به یاد تو هستیم.

ژائو فلیکس، ستاره جوان پرتغالی اتلتیکو مادرید هم نوشت: تو بهترین بازیکن جهان هستی. امیدوارم که همچنان در تیم ملی فوتبال پرتغال بازی کنی و به درخششت ادامه دهی.

از دیگر چهره‌های سرشناسی که برای رونالدو پست گذاشت می‌توان به سرآلکس فرگوسن سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ اشاره کرد که نوشت: بازیکنی بزرگ و مهم‌تر از آن مردی بزرگ.

رونالدو با وجود آن که 35 سال سن دارد اما هم‌چنان در اوج به سر می برد و در فصل جاری عملکرد درخشانی با پیراهنی یوونتوس داشته است تا جایی که 19 گل در لیگ و 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل هم در جام حذفی ایتالیا به ثمر رسانده است.

رونالدو در تیم ملی فوتبال پرتغال هم عملکرد درخشانی از خود نشان داده است و در 164 بازی توانسته 99 گل به ثمر برساند و جام ملت های اروپا را هم با این تیم بالای سر برده است.

این فوق ستاره پرتغال با پیراهن همه تیم‌های که برای آن‌ها بازی کرده توانسته 722 گل به ثمر برساند یعنی با اسپورتینگ 5 گل، با منچستر یونایتد 118 گل، با رئال مادرید 450 گل، با یوونتوس 50 گل و با تیم ملی فوتبال پرتغال هم 99 گل به ثمر رسانده است. او 5 بار هم توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها