نوبخت: هر کجا کلنگی را به زمین زده‌ام، احداث آن را پیگیری کرده‌ام

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت نمادین کلنگ احداث حدود یک هزار واحد مسکونی تخریب‌شده ناشی از سیل دی ماه 98 در جنوب استان کرمان را به زمین زد.

نوبخت: هر کجا کلنگی را به زمین زده‌ام، احداث آن را پیگیری کرده‌ام
کد خبر: 382566
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۰:۴۹

اعتمادآنلاین| «محمدباقر نوبخت» در حاشیه کلنگ زنی یک هزار واحد مسکونی تخریب شده ناشی از سیل دی ماه 98 در جنوب استان کرمان گفت: خوشحالم که خداوند توفیق دوباره به بنده داد تا باری دیگر با مردمان این خطه از نزدیک دیدار کنم.

او با اشاره به سفر قبلی خود به جنوب استان کرمان اظهار کرد: در سفر سال گذشته مقرر شد 10 هزار واحد مسکونی برای افراد کم درآمد و نیازمند در استان کرمان ساخته شود که از آن واحدها، امروز 5 هزار و 350 واحد مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون رییس جمهور با اشاره به برخی از انتقادات که چرا دوباره به جنوب استان کرمان سفر کرده است افزود: در سال قبل قولی به مردم اینجا دادم و امروز باید به قول خودم عمل می کردم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با یادآوری بارندگی های دی ماه امسال در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور عنوان کرد: در زمان سیل به دلیل آنکه برای رسیدگی به مشکلات استان سیستان و بلوچستان رفته بودم؛ نتوانستم به کرمان سفر کنم و بر خود واجب می دانستم که در کوتاه ترین زمان ممکن جهت سرکشی از مناطق سیل زده جنوب استان، این منطقه سفر کنم.

او افزود: امروز کار نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب‌دیده آغاز می شود که در هیات دولت برای استان کرمان احداث یک هزار واحد و مرمت و تعمیر 600 واحد مسکونی تخریب شده ناشی از وقوع سیل اخیر در این منطقه مصوب و تامین مالی شده است.

نوبخت با تاکید برآنکه این واحدهای مسکونی ظرف 6 ماه آینده ساخته خواهند شد، عنوان کرد: هر کجا که کلنگ احداثی را به زمین زدم احداث آن را پیگیری کرده و آن را افتتاح خواهم کرد تا مدیون مردم آن منطقه نباشیم.

معاون رییس جمهور در حاشیه این کلنگ زنی در واکنش به درخواست یکی از جوانان روستای بیژن آباد سفلی رودبار جنوب مبنی بر اینکه در این منطقه سالن ورزشی وجود ندارد، ضمن به زمین زدن کلنگ سالن ورزشی در این منطقه گفت: این قول را خواهم داد که ظرف 6 ماه آینده سالن ورزشی این منطقه به بهره برداری برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها