کد خبر: 382568
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۶:۱۸
| |

920 سرباز کره‌جنوبی در پی شیوع کرونا قرنطینه‌ شدند

کره جنوبی اعلام کرد 920 سرباز این کشور برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در قرنطینه خواهند ماند.

920 سرباز کره‌جنوبی در پی شیوع کرونا قرنطینه‌ شدند
کد خبر: 382568
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۶:۱۸

اعتمادآنلاین| وزارت دفاع کره‌جنوبی اعلام کرد نزدیک به 920 سرباز به عنوان بخشی از تلاش‌ها به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در پادگان‌ها، در قرنطینه خواهند ماند.

به نوشته این خبرگزاری، سربازان قرنطینه شده، شامل آن‌هایی می‌شوند که در دو هفته گذشته به چین، هنگ کنگ و یا شبه جزیره ماکائو (در دریای جنوبی چین) سفر کرده اند و یا با افرادی که به این کشور‌ها سفر کرده اند، در تماس بوده اند.

«چوئی هیون سو» (Choi Hyun-soo) سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد: هیچ مورد مشکوک و یا تأیید شده ابتلا به این ویروس در میان پرسنل نظامی وجود ندارد. مقامات (کره جنوبی) اقدامات گوناگونی را برای ریشه‌کن کردن این ویروس بکار بسته اند.

با این وجود، طبق اعلام این خبرگزاری تا اوایل صبح امروز پنجشنبه، 23 مورد تأیید شده از ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی ثبت شده است.

وزارت دفاع کره جنوبی همچنین اعلام کرده یک کارگر غیرنظامی نیروی دریایی که جواب آزمایش وی در خصوص ویروس کرونا منفی بود، همچنان تا زمان سپری شدن دوره نهفتگی این بیماری، قرنطینه می‌شود. این کارگر نیروی دریایی پس از آن قرنطینه شد که با فردی 38 ساله که ابتلای او به کرونا تأیید شده بود، هم غذا شده بود. همچنین شش نفر دیگر از پرسنل نیروی دریایی کره جنوبی که با این فرد مبتلا به کرونا در یک دفتر کار می‌کردند نیز قرنطینه شده اند. با این حال، هیچ‌کدام از این هفت نفر علایم این بیماری را ندارند.

منبع: باشکاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها