کد خبر: 382612
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۴۹:۱۲
| |

مربی شاهین بوشهر:

بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین را در لیگ حفظ کنیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین را در لیگ حفظ کنیم. بازی فردا شروع تلاش‌ برای ماندن در لیست است و فقط بازی فردا برایمان اهمیت دارد.

بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین را در لیگ حفظ کنیم
کد خبر: 382612
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۴۹:۱۲

اعتمادآنلاین| میشو کریستیچوویچ ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی قائم شهر گفت: بعد از بازی با پیکان باید تلاش کنیم تا این روند را ادامه دهیم. با یک تیم خوب و قوی بازی داریم و قطعاً فردا برای ما بازی سختی خواهد بود.

وی اضافه کرد: با وجود هواداران و با فعل خواستن که بچه‌ها صرف کرده‌اند، امیدوارم فردا نتیجه خوبی به دست بیاوریم. خوشبختانه تمام بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.

سرمربی شاهین بوشهر اظهار کرد: برخی بازیکنان مصدومیت‌هایی داشتند و باید بگویم برای بازی سخت فردا آمادگی کامل داریم و ان‌شاالله خدا هم به ما کمک کند.

وی در خصوص حمایت های مردم و بازی بعدی گفت: با تلاش زیاد بازیکنان و حمایت مضاعف هواداران می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. از کمک‌ها و حمایت هایی که در بوشهر انجام می‌شود رضایت دارم، پرداختی به بازیکنان هم انجام شده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری ادامه داد: باید بتوانیم با در نظر گرفتن پاداش انگیزه بازیکنان را بالاتر ببریم. در حال حاضر بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین را در لیگ حفظ کنیم. بازی فردا شروع تلاش‌ برای ماندن در لیست است و فقط بازی فردا برایمان اهمیت دارد لذا درباره بازی با ماشین‌سازی حرف نمی‌زنیم.

میشو در خصوص مشکلات تیم شاهین بوشهر مطرح کرد: یکی از مشکلات شاهین این بوده که در 14 روز اخیر فقط یک بار اجازه دادند در زمین اصلی تمرین کنیم. نمی‌دانم چرا این اجازه را به ما نمی‌دهند و بازیکنان ما به دلیل زمین سفتی که شهرداری دارد، مشکل بزرگی برای تمرین دارند که امیدوارم این مشکل حل شود.

این سرمربی درباره بازیکنان جدید و نقل و انتقالات یادآور شد: این بازیکنان دیر به ما اضافه شده‌اند، اما تغییر سطح تیم با بازیکنان جدید، در بازی با پیکان به خوبی مشهود بود. تغییرات را احساس کردیم و تیم در برابر پیکان خوب بازی کرد.

کریستیچوویچ اظهار کرد: فردا به تلاش بیشتری نیاز داریم، چون تاکنون نتوانسته‌ایم در هیچکدام از بازی‌های داخل خانه پیروز شویم. از تمرینات خوب توقع برد در خانه داریم، اتفاقی که تاکنون محقق نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها