کد خبر: 382631
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۳:۲۷
| |

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان:

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم‌تر کرد

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد؛ ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم‌تر کرد
کد خبر: 382631
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۳:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود 16 هزار نفر را بررسی کنند. اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است.

وی افزود: در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآور شد: به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خود احساس کرده و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌کنم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها