کد خبر: 382633
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۹:۳۶
| |

با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

کتاب «تلخ‌تر از انتظار» و بازی موبایلی «سرباز قهرمان» رونمایی شد

با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز از دو دستاورد فرهنگی نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

کتاب «تلخ‌تر از انتظار» و بازی موبایلی «سرباز قهرمان» رونمایی شد
کد خبر: 382633
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۲۹:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، از دو دستاورد فرهنگی این نیرو شامل کتاب «تلخ‌تر از انتظار» و بازی موبایلی «سرباز قهرمان» رونمایی شد.

کتاب «تلخ‌تر از انتظار» مروری بر زندگی امیر سرلشکر خلبان شهید اسداله بربری است که این شهید بزرگوار در هیجدهم مهرماه 1359 پس از انجام چندین مأموریت برون مرزی، هواپیمایش مورد اصابت موشک رژیم بعثی قرار گرفت و از آن تاریخ به مدت 22 سال مفقودالاثر باقی ماند که سرانجام بقایایی از پیکر مطهر وی به همراه سایر همرزمانش از جمله شهید خلبان عباس دورا ن و شهید خلبان سیدعلی اقبالی دوگاهه، در سال 1381 به میهن بازگشت.

این کتاب در سه بخش شامل؛ روایت 22 سال چشم‌انتظاری سرکار خانم «فرح شایانی» همسر شهید سرلشکر بربری، خاطرات همرزمان شهید و اسناد و تصاویر این شهید والامقام است که توسط «حمیدرضا تندرو» و «محمد عباسی» به رشته تحریر درآمده است.

همچنین بازی موبایلی «سرباز قهرمان» که توسط کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته شده است، در این مراسم رونمایی شد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در حاشیه این مراسم که در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های مختلف فضای مجازی گفت: نیروی هوایی ارتش در حوزه جنگ نرم و مقابله با عملیات روانی دشمن برنامه‌های متعددی در دست اقدام دارد که عمده این برنامه‌ها برای کارکنان پایور و نیرو‌های وظیفه که در معترض تهدیدات بیشتر دشمنان هستند، انجام می‌شود.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های مختلف در نهاجا در حوزه فضای مجازی گفت: در راستای عمل به توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا در زمینه تنظیم برنامه‌های ویژه برای کارکنان وظیفه در مدت زمان خدمت در نیرو‌های مسلح، در نیروی هوایی برنامه‌های متعددی طراحی شده است که یکی از این برنامه‌ها ورود به حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان اینکه «حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه از حوزه‌هایی است که جوانان در آن حضور دارند»، خاطرنشان کرد: اگر در این فضا‌ها حضور نداشته باشیم، خلاء این حضور با دشمنان پر خواهد شد؛ به همین دلیل حمایت از بازی‌های تلفن همراه با الگو‌ها و فرهنگ بومی و آنچه که در سنت، فرهنگ و دین ما تبیین شده در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها