کد خبر: 382645
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۵۱:۰۲
| |

آیت الله محامی، امام جمعه زاهدان:

هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران رقم نخواهد خورد

آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: زمانی در شهرها و خانه های خودمان با دشمن می جنگیدیم اما امروز با دشمنان در خاک کشورهای دیگر با آن ها می جنگیم و همانگونه که شاهد هستیم امروز هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران صورت نمی گیرد.

هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران رقم نخواهد خورد
کد خبر: 382645
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۵:۵۱:۰۲

اعتمادآنلاین| آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان 17 بهمن ماه در گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان شهرستان زهک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بزرگ بود به گونه ای که دوست و دشمن هیچکدام فکرش را نمی کرد تغییر و تحول به این سرعت شکل بگیرد.

وی افزود: انقلاب در مسیر حرکت خود فراز و نشیب فراوان داشت و دشمنان تلاش می کردند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند و فتنه های فراوانی که هرکدام توان نابودی یک کشور را داشت بر علیه ما به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: به لطف خدا و با کمک های الهی این فتنه ها نابود شد و انقلاب هنوز در حال ادامه دادن مسیر خود می باشد.

وی افزود: نکته مهم در کنار این مسائل این است که جمهوری اسلامی در برابر همه فتنه ها و دشمنی ها ایستاد و با وجود همه محدودیت ها رشد کرد.

آیت الله محامی ادامه داد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم، اما امروز مدرن ترین تکنولوژی های دفاعی و جنگی را خودمان می سازیم که این جای مسرت و خوشحالی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: این پیشرفت ها معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است و نتیجه مسیری است که امام خمینی رحمت الله علیه آن را پایه ریزی کرد و امروز امام خامنه ای مدظله العالی آن را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه مردم در هر عرصه ای که مربوط به دفاع از انقلاب و امنیت کشور بودند حضور داشتند و در مقابل دشمنان ایستادند اظهار داشت: هرگاه از دستورات اسلام پیروی کردیم و آن را سرلوحه خود قرار دادیم پیروز شدیم و در برابر آن هر گاه از اسلام پیروی نکردیم شکست خوردیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها