مرتضی فنونی زاده:

اسکوچیچ خوب است چون از نظر مالی به صرفه است

یک پیشکسوت فوتبال اسکوچیچ را بهترین گزینه خارجی برای سرمربی‌گری تیم ملی در شرایط فعلی می‌داند چون از نظر مالی بصرفه است.

اسکوچیچ خوب است چون از نظر مالی به صرفه است
کد خبر: 382656
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۶:۳۲:۰۶

اعتمادآنلاین| مرتضی فنونی‌زاده، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: همان طور که پیش از این هم گفتم در شرایط فعلی، بهترین گزینه برای سرمربی‌گیری تیم ملی بعد از مربیان ایرانی اسکوچیچ است چون هم از نظر مالی به صرفه است و هم به دلیل سابقه چندین ساله‌ای که در ایران دارد با فوتبال ما به خوبی آشنایی دارند.

او ادامه داد: بعد از به توافق نرسیدن با آقای دایی و هم‌چنین ماندن امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان، فرصت به این مربی رسید ولی اگر قرار بود گزینه داخلی دیگری را انتخاب کنیم، فکر می‌کنم وحید هاشمیان هم می‌توانست گزینه خوبی باشد تا فرصتی برای کسب تجربه نصیب مربیان جوان هم شود.

فنونی‌زاده درباره مسابقات مقدماتی جام جهانی و احتمال صعود ایران گفت: ما در حال حاضر شرایط خوبی در این مسابقات نداریم و با چهار امتیاز کم‌تر از عراق در جایگاه سوم قرار داریم و این که بازی‌های بازگشت به طور کلی در ایران برگزار نمی‌شود نمی‌توان به طور حتم ابراز امیدواری کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها