جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب:

دوری از حاشیه‌های سیاسی و روزمرگی سبب تشکیل مجلس قوی خواهد شد

جلیل رحیمی جهان‌آبادی،عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد، دوری از حاشیه های سیاسی و روزمرگی سبب تشکیل مجلس قوی و کارآمد خواهد شد.

دوری از حاشیه‌های سیاسی و روزمرگی سبب تشکیل مجلس قوی خواهد شد
کد خبر: 382669
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۷:۰۷:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل مجلس قوی از سوی مردم، گفت: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین دو وظیفه نمایندگان قوه مقننه است لذا به هر میزان که نمایندگان به مشکلات و نیازهای مردم اشراف داشته باشند به دو وظیفه خود خوب عمل کرده اند.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای داشتن مجلس قوی، افراد نباید دچار حاشیه های سیاسی و فعالیت های غیرضروری شوند، اظهار کرد: در این بین عادت به روزمرگی توسط افراد نیز به موجب دور شدن از مجلس کارآمد خواهد شد لذا مردم باید به کاندیداهایی رای دهند که پویا هستند.

وی در این زمینه ادامه داد: بدون شک انتخاب افراد دلسوز که حدود اختیارات نمایندگان را می شناسند به تشکیل مجلس پویا و قدرتمند کمک خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه حضور ملت در پای صندوق های رای، پشتوانه مردمی نظام و ایران اسلامی است، تصریح کرد: در واقع به هر میزان مشارکت مردمی در انتخابات مجلس یازدهم افزایش یابد، گره امور نیز سریع تر باز می شود و در مقابل هرچقدر میزان مشارکت پایین بیاید، ظلم و فشار دشمنان افزایش خواهد یافت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه افراد با هر تفکر سیاسی باید در اطاعت از امر رهبر انقلاب و منافع نظام به طور یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شوندف خاطرنشان کرد: قطعا مردم حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد و باخرز با آگاهی در انتخابات شرکت خواهند کرد تا به دعوت رهبر انقلاب لبیک بگویند.

گفتنی است، آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات 2 اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها