کد خبر: 382718
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران نهایی شد

محمدجواد محمدی نوری، قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پشرفت رفاه و عدالت در تهران از نهایی شدن لیست تشکل متبوعش برای انتخابات خبر داد.

لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران نهایی شد
کد خبر: 382718
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدجواد محمدی نوری، قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پشرفت رفاه و عدالت در تهران با اشاره به بررسی حضوری و مذاکره در غالب نشست هم اندیشی با 100تن از کاندیداهای شهر تهران از به اجماع رسیدن لیست واحد جبهه اصولگرای پیشرفت رفاه و عدالت در تهران خبر داد و تاکید کرد: انگیزه جدی جبهه پیشرفت در بحث‌ دادن لیست انتخاباتی در حقیقت تبعیت از فرمان رهبری مبنی بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم بود.

وی گفت: در لیست جبهه پیشرفت نیز همانطوری که از قبل معیارهایی تدوین شد، تقریبا از تمامی نسل‌ها چه جوانان و شخصیت‌ها و بانوان حضور جدی دارند و آنچه برایمان مهم است رقابتی سالم در فضای انتخابات است.

محمدی نوری با اشاره به انتخاب برخی گزینه ها از منظر پیام گام دوم انقلاب یادآور شد: نام لیست جبهه در انتخابات مجلس یازدهم‌ «مجلس مردم» است و تقریبا در تمامی استان‌ها نیز یا بصورت مشترک یا با برخی جریانات همسو یا کاملا مستقل تحت همین عنوان افراد لایق و کارآمد را معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: در تمامی دیدارها با 100 داوطلب حوزه تهران و نامزدهای اثر گذار در برخی شهرها آقایان سید شهاب الدین صدر به عنوان رئیس عالی جبهه به همراه حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات جبهه در تهران حضور جدی داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها