کد خبر: 382778
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از آخرین نظرسنجی‌های انتخابات اسرائیل گزارش می‌دهد:

فقط 57 درصد از صهیونیست‌ها در انتخابات شرکت می‌کنند

43 درصد از جامعه رژیم اسرائیل معتقدند فایده‌ای برای شرکت در انتخابات وجود نداشته و قصدی برای حضور مجدد در انتخابات ندارند.

فقط 57 درصد از صهیونیست‌ها در انتخابات شرکت می‌کنند
کد خبر: 382778
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 43 درصد از جامعه رژیم اسرائیل معتقدند فایده‌ای برای شرکت در انتخابات وجود نداشته و قصدی برای حضور مجدد در انتخابات ندارند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، بر اساس آخرین نظرسنجی، که روزنامه «یسرائیل هیوم» و شبکه خبری «ای‌24» انجام دادند، کمتر از نیمی از جامعه رژیم صهیونیستی بر این باورند شرکت در انتخاباتی که برای سومین بار پیاپی در یک سال در حال انجام است فایده‌ای نداشته و قصدی برای حضور در انتخابات ندارند.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد تغییر قابل توجهی در صف‌بندی‌های داخل کنست به وجود نیامده و این انتخابات هم نخواهد توانست- حداقل تاکنون- این رژیم را از بن‌بستی که در آن گرفتار شده رهایی بخشد.

در این نظرسنجی مشخص شد آبی-سفید به رهبری بنی گانتس 36 کرسی و لیکود به رهبری نتانیاهو 34 کرسی را به دست آورده و حاصل ائتلاف نتانیاهو هم حداکثر 57 کرسی را ایجاد می‌کند که همچنان برای تشکیل کابینه نیازمند چهار کرسی خواهد بود.

در این بین 47 درصد از افراد حاضر در این نظرسنجی اعلام کردند نتانیاهو را فرد مناسبی برای نخست‌وزیری رژیم‌شان می‌دانند، در حالی که این میزان محبوبیت برای بنی گانتس 39 درصد است.

گفتنی است روزنامه عبری‌زبان یسرائیل هیوم مهم‌ترین رسانه هوادار بنیامین نتانیاهو در اسرائیل بوده و به نوعی ارگان و منعکس‌کننده اندیشه‌های او محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها