پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس

بشار و استوکس بهترین‌های شهرآورد 92 بودند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ورود بشاررسن و استوکس به بازی ورق برای پرسپولیس برگشت و این 2 بازیکن بهترین‌های شهرآورد 92 پایتخت بودند.

بشار و استوکس بهترین‌های شهرآورد 92 بودند
کد خبر: 382823
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۴:۲۲:۴۴

اعتمادآنلاین| علیرضا امامی‌فر با اشاره به شهرآورد نود و دوم و عملکرد 2 تیم در این دیدار اظهار داشت: از دید من این مسابقه تحت تاثیر اتفاقاتی بود که در ماه‌های اخیر در 2 تیم رخ داد چرا که 2 مربی جوان جایگزین 2 سرمربی شدند که در این تیم‌ها موفق بودند. در نتیجه آنها سعی کردند محتاط در شهرآورد حاضر شوند و برای نباختن پای به مسابقه بگذارند. بازی خوبی را شاهد بودیم اما به هر حال ضعف‌های فنی نیز قابل مشاهده کرد.

وی افزود: فاصله بین خطوط در هر 2 تیم زیاد بود و این نشان داد که آنها ابتدا می‌خواهند گل نخورند و سپس اقدام به گلزنی کنند. اما در مجموع باید به یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی بابت مدیریت چنین تیم‌هایی تبریک گفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد هر 2 تیم پایاپای بود اما از دید من برگ برنده یحیی در این بازی تعویض‌های او بود چرا که پس از آمدن بشار و استوکس به زمین به طور کامل ورق به نفع پرسپولیس برگشت و تیم چهره کاملا هجومی گرفت.

امامی‌فر اضافه کرد: بشار و استوکس از دید من بهترین ‌های این مسابقه بودند و اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه داشت ممکن بود به برتری برسیم که این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس در دقایق پایانی تیم برتر این دیدار بود.

وی در پایان اضافه کرد: پرسپولیس سه شنبه در آسیا برابر الدحیل بازی دارد. آنچه که مشخص بود تاثیر محسوس اتفاقات حاشیه‌ای اخیر در تیم بود. در آستانه این دیدار بهتر است مدیریت باشگاه شرایط آرامی را فراهم کند تا تیم در آسیا هم گام اول را محکم برداریم.

وی اضافه کرد: استوکس نشان داد که بازیکن با کیفیتی است و در ادامه لیگ می‌تواند در کنار علی علیپور مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها