کد خبر: 382849
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۱۳:۰۰
| |

گوشی «گلکسی فولد» سامسونگ به‌روزرسانی می‌شود

گوشی گلکسی فولد سامسونگ که در فوریه گذشته معرفی شد هنوز هم اندروید پای را اجرا می‌کند. اما این تلفن هوشمند با اندروید 10 در Geekbench ظاهر شده است و این نشان می‌دهد سامسونگ ممکن است آخرین نسخه اندروید را زودهنگام منتشر کند.

گوشی «گلکسی فولد» سامسونگ به‌روزرسانی می‌شود
کد خبر: 382849
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| گوشی گلکسی فولد سامسونگ که در فوریه گذشته معرفی شد هنوز هم اندروید پای را اجرا می کند. اما این تلفن هوشمند با اندروید 10 در Geekbench ظاهر شده است و این نشان می‌دهد سامسونگ ممکن است آخرین نسخه اندروید را زودهنگام منتشر کند.

ممکن است گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی به‌روزرسانی اندروید 10 را به دست آورد. آخرین به‌روزرسانی، نسخه امنیتی ماه فوریه را به همراه دارد.

درحالی‌که سامسونگ هیچ به‌روزرسانی رسمی در مورد معرفی اندروید 10 برای گلکسی فولد را به اشتراک نگذاشته است، اما یک نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را برای نسخه تحمل نوع LTE شماره F900FXXS3ATA3 منتشر کرده است. سیستم‌عامل جدید در فرانسه در حال انتشار است. این نسخه همراه با نسخه امنیتی اندروید در فوریه 2020 به بازار عرضه می‌شود، اما هیچ ویژگی جدیدی را شامل نمی‌شود.

به‌روزرسانی جدید باید طی چند هفته به همه گوشی‌ها برسد، اما اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید به قسمت منوی تنظیمات> نرم‌افزار بروید تا آن را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها