کد خبر: 382857
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۷:۳۵
| |

سید ضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

مردم به نماینده در تراز انقلاب رای دهند

سید ضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مردم به‌ویژه جوانان با تحقیق و مطالعه شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی، افراد اصلح را برای اداره جامعه اسلامی انتخاب کنند.

مردم به نماینده در تراز انقلاب رای دهند
کد خبر: 382857
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۷:۳۵

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع فرزندان کارکنان این وزارتخانه گفت: ایام مبارک دهه فجر یادآور حضور با شکوه جوانان در دورانی است که به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی منشاء تغییر و تحول عظیمی شد که بدون تردید این انقلاب معجزه قرن به شمار می رود.

او با بیان اینکه جوانان در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند افزود: هر جا که جوانان با هوشیاری، بصیرت و اقدام انقلابی در صحنه حاضر باشند، پیشرفت محقق می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به همت جوانان انقلابی در سرنگونی رژیم طاغوت و نقش آنان در پایان دادن به یک انحطاط تاریخی اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با اراده الهی خود نظام شاهنشاهی مستبد، مستکبر، فاسد و نوکر اجانب را سرنگون و با تاسی از سیره و نهضت حسینی، استقلال برگزید.

آقاجان‌پور تاکید کرد نظام شاهنشاهی ایران در دوره طاغوت اراده‌ای از خود نداشت و دستورهای دیکته شده سفیران انگلیس و آمریکا را بدون چون و چرا اجرا می‌کرد.

او یادآور شد: مردم هوشیار ایران به رهبری امام خمینی (ره)، نظام حکومتی را برگزیدند که بتوانند نمایندگان خود را در ارکان نظام آزادانه انتخاب یا رد کنند و در نهایت خودشان سرنوشت خود و کشورشان را بدون مداخله بیگانگان و در کمال آزادی تعیین کنند.

او درمورد دولت‌هایی که بیگانگان برای آنها تصمیم و در نظام سیاسی آنها دخالت می‌کنند، گفت: این کشورها از خود اقتداری ندارند و دائماً در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه تسلیم می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان این که هدشمنان با تبلیغات گسترده رسانه‌ای و هجمه‌های فرهنگی-اجتماعی در فضای مجازی، نقاط ضعف و آسیب‌ها را بزرگ‌نمایی کرده و تصویری غلط از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا مخابره می‌کنند، افزود: تمام تلاش معاندان نظام اسلامی ایجاد حس یأس، ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه و در نهایت بی‌انگیزه کردن مردم برای شرکت در انتخابات است.

آقاجان‌پور با تشریح ظرفیت‌های عظیم جمهوری اسلامی ایران و وجود سرمایه‌های انسانی ارزشمند و متعهد در نظام اسلامی یادآور شد: مردم و به‌ویژه جوانان با تحقیق و مطالعه شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی، افراد اصلح را برای اداره جامعه اسلامی برگزینند.

او با تاکید بر این که مردم باید افرادی را انتخاب کنند که به ظرفیت‌های داخلی توجه دارند، خطاب به جوانان گفت: شما حماسه‌سازان آینده کشور و مخاطبان ویژه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب هستید که در تعیین سرنوشت کشور نقش به‌سزایی خواهید داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها