کد خبر: 382965
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

گوشی تاشوی «موتورولا» در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد

این روزها بازار گوشی‌های تاشو بسیار داغ شده است و بسیاری از برندها دنبال تولید گوشی هوشمند تاشو هستند اما این گوشی‌ها باید بتوانند در آزمون‌های مختلف نیز نمره خوبی بگیرند که به نظر می‌رسد برای گوشی تاشوی موتورولا شرایط اینگونه نیست.

گوشی تاشوی «موتورولا» در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد
کد خبر: 382965
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| این روزها بازار گوشی‌های تاشو بسیار داغ شده است و بسیاری از برندها به دنبال تولید گوشی هوشمند تاشو هستند اما این گوشی‌ها باید بتوانند در آزمون‌های مختلف نیز نمره خوبی بگیرند که به نظر می‌رسد برای گوشی تاشوی موتورولا شرایط اینگونه نیست.

گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولای خود تنها 27 هزار بار دوام آورد. این موضوع بسیاری را ناامید کرده است.

از آنجا که موتورولا ریزر در حال ورود به قفسه‌های فروش است و حتی پیش‌فروش نیز انجام داده است، سوال این است که اصلا لولای تاشونده این گوشی تا چه حد کارایی دارد. اگر برایتان سوال است که چرا این موضوع مهم است، بد نیست یاداوری کنیم که گوشی گلکسی فولد سامسونگ نیز به علت ورود اولیه ضعیف به بازار تا مدت‌ها با مشکلاتی جدی روبه‌رو شد و مجبور شد ورود مجدد خود را ماه‌ها به تعویق بیندازد.

اکنون سی‌نت، یک بررسی روی گوشی موتورولا ریزر انجام داده و مشخص شده است که این گوشی فقط به عدد 27 هزار بار تاشدن رسیده، این در حالی است که موتورولا مدعی شده بود این رقم برابر با 100 هزار بار خواهد بود.

اگر یک تخمین میانگین را در نظر بگیریم که آمریکایی‌ها روزانه 52 بار تلفن خود را چک می‌کنند، موتورولا Razr می‌تواند یک سال و نیم در آمریکا قابل استفاده باشد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها