کد خبر: 382994
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

گلایه نجمه خدمتی از کمیته ملی المپیک/ هنوز حقوقی نگرفته‌ام

نجمه خدمتی می‌گوید هنوز حقوقی که قرار بود به ورزشکاران المپیکی بدهند را دریافت نکرده است.

گلایه نجمه خدمتی از کمیته ملی المپیک/ هنوز حقوقی نگرفته‌ام
کد خبر: 382994
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| تیرانداز المپیکی در مورد روند آماده‌سازی خود برای مسابقات المپیک 2020 توکیو گفت: از بعد مسابقات قهرمانی آسیا قطر در اردوی تیم ملی هستیم. حدود دو ماه است که در اردوها خود را برای مسابقات المپیک آماده می‌کنیم. قرار است در یک اردو و مسابقه تدارکاتی در آلمان شرکت کنیم. همچنین در اسفندماه جام جهانی هند را نیز خواهیم داشت تا بتوانیم با آمادگی بیشتر راهی المپیک شویم.


او در ادامه در مورد اردوی هانوفر و مسابقات تدارکاتی دانمارک گفت: مسابقات دانمارک رویداد خوبی است و اگر به آن اعزام شویم بسیار به ما کمک خواهد کرد. معمولا اکثر ورزشکارانی که در المپیک سهمیه گرفته‌اند در این رویداد حاضر خواهند بود تا بتوانند سطح خود را بسنجند و برای المپیک تجربه‌اندوزی کنند. همچنین اگر به اردوی هانوفر برویم می‌توانیم هم فشنگ و هم ساچمه تست‌شده برای سلاح‌های خود تهیه کنیم تا برای المپیک با شرایط بهتری تمرین کنیم.


تیرانداز المپیکی ایران در مورد کمبود فشنگ و ساچمه در اردوهای تیم ملی گفت: ما چه در گذشته و چه اکنون در اردوهای تیم ملی با کمبود فشنگ مواجه بوده‌ایم و این مشکل در آینده هم وجود خواهد داشت. این‌ها به سبب تحریم‌ها و هزینه بالا گریبانگیر تیراندازان است.

به همین دلیل است که ما به اردوهای خارجی می‌رویم تا بتوانیم در آن کشورها با فشنگ بیشتر و تست‌شده تمرین کنیم. با برآوردی که شده به نظر می‌رسد هزینه‌ای که قرار باشد فشنگ وارد کنند بسیار بیشتر می‌شود تا اینکه تیم به اردوی مثل آلمان اعزام شود. در هانوفر می‌توانیم با شماره سریال‌های مختلف فشنگ و تعداد فشنگ بالا تمرین کنیم.


خدمتی در پاسخ به این سوال که اگر ویزای آلمان نیاید و تیم نتواند به آلمان برود چگونه باید مشکلات فشنگ را برطرف کرد گفت: انشاءالله ویزا می‌آید.


دارنده نخستین سهمیه المپیک 2020 در مورد حقوقی که قرار بود وزارت ورزش به ورزشکاران المپیکی پرداخت کند گفت: تا این لحظه حقوق ماهیانه‌ای که قرار بود به المپیکی‌ها بدهند را دریافت نکرده‌ام. امیدوارم پرداخت شود تا حداقل با آن بتوانیم تجهیزات خود را به‌روز کنیم.


خدمتی در مورد کسب مدال در المپیک 2020 گفت: تیراندازی رشته‌ی قابل پیش‌بینی نیست. خداراشکر الهام هاشمی مربی تیم ملی در سطح بالایی است و تمرینات و برنامه‌ریزی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش‌رو مربی‌مان را سربلند کنیم و بتوانم جوابگوی زحمات او باشیم. همچنین بتوانیم مدال بگیریم و پرچم ایران را در المپیک بالا ببریم.


دارنده مدال طلای تیراندازی در بازی‌های آسیایی 2014 ادامه داد: قابل پیش‌بینی نیست که تیراندازی در المپیک چند مدال بتواند بگیرد. ما تیراندازان همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم خیلی بهتر از قبل باشیم. برای المپیک تلاش بیشتری نسبت به مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا می‌کنیم و امیدوارم که خدا هم تلاش و پشتکار ما را ببیند و با توکل بر خدا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها