کد خبر: 383030
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۲:۰۰
| |

برنامه تیم‌های ملی دوومیدانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی اعلام شد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی پیاده‌روی بزرگسالان و دوومیدانی جوانان در 2 بخش زنان و مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن و تایلند فردا (یکشنبه) و نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود.

برنامه تیم‌های ملی دوومیدانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی اعلام شد
کد خبر: 383030
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «پریسا بهزادی» روز شنبه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی پیاده‌روی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در «نومی» ژاپن فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود. تیم جوانان نیز باید در اردیبهشت سال 99 به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شود؛ بنابراین مسابقات انتخابی تیم جوانان دختران و پسران را در 2 مرحله در 15 و 16 اسفند و 14 و 15 فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برپا می‌کنیم.

او افزود: امسال با توجه به لغو شدن مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا، دو و میدانی‌کاران در هیچ رقابت دیگری شرکت نمی‌کنند. ملی‌پوشانی که برای مسابقات آسیایی و جهانی کسب سهمیه کرده‌اند، سال آینده به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

نایب‌رییس زنان فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی بلافاصله اردوها را برای جوانان برگزار می‌کنیم زیرا آنان زمان زیادی برای آماده‌شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا ندارند.

او همچنین افزود: باید تقویم سال 99 را تا پایان اسفند تنظیم کنیم. فدراسیون در نظر دارد تا تعداد مسابقات داخلی دوومیدانی کاران را در سال جدید بیشتر کند. هرچقدر تعداد این مسابقات بیشتر باشد آنان از آمادگی بالایی برخوردار می‌شوند.

مسابقات پیاده‌روی قهرمانی آسیا در 25 اسفند در «نومی ژاپن» و قهرمانی جوانان آسیا در 25 اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها