کد خبر: 383031
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۳:۱۱
| |

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز:

اصولگرایان واقعا دغدغه نظام و ارزش‌ها را دارند

فعال سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که اصولگرایان به عنوان جریانی ریشه‌دار که واقعا دغدغه نظام و ارزش‌ها را دارند، شرکت کردن جدی در هر انتخاباتی را برای خود تکلیف شرعی می‌دانند.

اصولگرایان واقعا دغدغه نظام و ارزش‌ها را دارند
کد خبر: 383031
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۳:۱۱

اعتمادآنلاین| حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: اینکه جبهه پایداری تصمیم به ارایه لیست مستقل گرفت، تصمیمی بود که آن‌ها تشخیص دادند و باید به نظرشان احترام گذاشت. به هر حال هر گروهی سیاست خودش را دارد و آن‌ها اینطور تشخیص دادند که با لیست مورد نظر خودشان در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت:‌ای کاش شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که اصولگرایان با یک لیست واحد می‌آمدند. اما حالا که این اتفاق افتاده است، باید با آن کنار آمد. البته فکر نمی‌کنم این شرایط مشکلی برای اصولگرایان به وجود بیاورد.

نماینده ادوار مجلس همچنین ادامه داد: اصولگرایان به عنوان جریانی ریشه‌دار که واقعا دغدغه نظام و ارزش‌ها را دارند، شرکت کردن جدی در هر انتخاباتی را برای خود تکلیف شرعی می‌دانند. بر همین اساس در انتخابات دوم اسفند هم مُجدانه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با راه‌یابی به مجلس، سعی کنیم مشکلات کشور را که روز به روز هم بیشتر می‌شود، برطرف کنیم.

او افزود: مجلس در نظام اسلامی یکی از مهمترین رکن‌ها است. دقیقا به همین دلیل کسانی باید ردای نمایندگی مجلس را بر تن کنند که هم دغدغه نظام را داشته باشند و هم ولایت فقیه را فصل‌الخطاب بدانند و هم‌اینکه از سلامت نفس بالایی برخوردار باشند. اصولگرایان هم تلاش‌شان این است تا کرسی‌های مجلس به دست انقلابیون واقعی برسد.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد:توقع داریم مردم در روز دوم اسفند حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رای داشته باشند تا نمایندگان دوره بعدی با رای بالایی به مجلس بروند. چون اگر رای نماینده‌ها بالا باشد، قطعا در دوره نمایندگی می‌توانند با اقتدار و صلابت بیشتری انجام وظیفه کنند.

حسین ابراهیمی در پایان گفت: مجلس نهادی است که به کل مردم تعلق دارد و اینکه عده‌ای به دلایل مختلف تصمیم به رای ندادن بگیرند، از افراد متعهد به کشور و نظام بعید است.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها