کد خبر: 383037
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

سرمربی نامی‌نو: از حضور در مرحله حذفی ناامید شدیم

سرمربی تیم فوتسال زنان نامی‌نو دلیل لغو دیدار با پالایش نفت آبادان را خستگی بازیکنان و بُعد مسافت عنوان کرد و گفت: اگر دلیل اصلی انصراف ما قرار نگرفتن در چهار تیم برتر لیگ بود در سه بازی آخر حاضر نمی‌شدیم.

سرمربی نامی‌نو: از حضور در مرحله حذفی ناامید شدیم
کد خبر: 383037
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتسال زنان نامی‌نو در دیدار آخر نیم فصل دوم از دیدار با پالایش نفت آبادان انصراف داد و رسانه‌ها دلیل آن را قرارنگرفتن در بین چهار تیم برتر در مرحله پلی‌آف عنوان کردند. این تیم با 44 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

«میترا چین‌سری» در خصوص انصراف از دیدار با پالایش نفت آبادان گفت: در آیین نامه لیگ برتر فوتسال آمده است که هر تیمی با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند یک بازی را لغو کند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا از دیدار پایانی پیش از مرحله پلی‌آف انصراف دهیم چرا که امتیاز آن تاثیری برای ما در جدول لیگ برتر نداشت. همچنین در این فصل لیگ پرفشاری را پشت‌سر گذاشتیم و 2 نفر از ملی‌پوشان در مسابقات بین‌المللی کافا حضور داشتند. به همین دلیل آنان خسته بودند و ملی‌پوشان باید در دیدار آخر هم شرکت می‌کردند و تصمیم گرفتیم تا با توجه به شرایط تیم از دیدار با آبادان انصراف دهیم.

او افزود: اگر دلیل اصلی انصراف در دیدار با پالایش نفت آبادان قرارنگرفتن در جمع چهار تیم بود که پس از دیدار با سایپا در سه بازی آخر حاضر نمی‌شدیم. زیرا بعد از دیدار با سایپا متوجه شدیم که دیگر نمی‌توانیم جزو 4 تیم برتر لیگ فوتسال باشیم. به یقین از دیگر عوامل انصراف ما شرایط آب‌وهوایی و لغزندگی جاده‌ها و بُعد مسافت بود. همچنین سه بازی آخر تاثیری در رتبه‌بندی ما در جدول نداشت.

سرمربی تیم نامی‌نو ادامه داد: لیگ برتر فوتسال زنان در این فصل نسبت به گذشته فعال و پویاتر شده و دیدارها با قدرت بیشتری انجام شد.

باید از «شهرزاد نصیری» مسوول مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان تشکر کنم که مقتدرانه لیگ را هدایت کرد. امیدوارم دیدارهای پلی‌آف به خوبی انجام شود. همچنین با اضافه‌شدن باشگاه‌هایی چون سایپا لیگ پویاتر شد و در این فصل برای جایگاه زنان ارزش زیادی قایل شدند. در کل مسابقات این فصل نسبت به گذشته خیلی سنگین بود.

او یادآور شد: همواره کیفیت لیگ مهم‌تر از کمیت است و حضور 14 تیم در ابتدای فصل و انصراف 2 تیم و قرعه‌کشی دوباره سبب شد که در چیدمان بازی‌ها و کیفیت دیدارها کاستی‌هایی صورت پذیرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها